ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

لنوو در بخش فروش موبایل به سودآوری رسید

اگرچه تقاضا برای کامپیوترهای شخصی کاهش یافته اما شرکت لنوو از فروش بالایی در این زمینه برخوردار است و به نظر می رسد کمپانی چینی یاد شده در بخش موبایل نیز شرایط مشابهی را تجربه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

اگرچه تقاضا برای کامپیوترهای شخصی کاهش یافته اما شرکت لنوو از فروش بالایی در این زمینه برخوردار است و به نظر می رسد کمپانی چینی یاد شده در بخش موبایل نیز شرایط مشابهی را تجربه می کند. امروز لنوو امروز خبر می دهد که در بخش فروش تلفن های هوشمند نیز موفق بوده به سود خالصی معادل ۳۰۰ میلیون دلار در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۵ دست پیدا کند.

این در حالیست که در کنار سودآوری، میزان فروش موبایل های لنوو در قیاس با مقطع مشابه در سال ۲۰۱۴ تا ۸ درصد کاهش داشته. در کنار موبایل های خود لنوو، فروش اسمارت فون های توسعه یافته از سوی شرکت موتورولا نیز ۲۵ درصد افزایش را تجربه نموده است.

فروش کامپیوترهای شخصی لنوو در سه ماهه نهایی ۲۰۱۵ نیز ۲۱.۶ درصد افزایش داشته و این در حالیست که به طور کلی بازار کامپیوترهای شخصی با ۱۰.۹ درصد کاهش تقاضا برای این دوره رو به رو بوده است. البته باید خاطر نشان کرد که بخش گسترده ای از این افزایش فروش مربوط به کشور چین بوده است؛ مکانی که لنوو ۴۰ درصد کامپیوترهای فروخته شده در آن را می سازد.

قسمتی از افزایش درآمد شرکت مورد بحث مربوط می شود به صرفه جویی های مالی که لنوو در طول سال گذشته انجام داد. اکنون نیز خبر می رسد که این برند چینی تصمیم دارد برای سال جاری، تا ۱.۵ میلیارد دلار هزینه های خود را کاهش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی