ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات دو موبایل جدید آلکاتل به نام های OneTouch Idol 4 و 4S در وب سایت خودش لو رفت

در سال گذشته میلادی شرکت آلکاتل با ارائه ی دو موبایل میان رده موجب تعجب کاربران زیادی در سراسر دنیا گشت که هر دو تلفن هوشمند به نسبت امکاناتی که ارائه می دادند، قیمت بسیار ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

در سال گذشته میلادی شرکت آلکاتل با ارائه ی دو موبایل میان رده موجب تعجب کاربران زیادی در سراسر دنیا گشت که هر دو تلفن هوشمند به نسبت امکاناتی که ارائه می دادند، قیمت بسیار مناسبی هم داشتند.

اما امسال پیش از اینکه دو تلفن هوشمند جدید خود به نام های OneTouch Idol 4 و One Touch Idol 4S را به صورت رسمی معرفی نماید، مشخصات آنها در وب لو رفت و منبع آن نیز جائی نبوده جز خود شرکت آلکاتل.

Alcatel-OneTouch-Idol-4S

بر اساس این خطای شرکت فرانسوی باید گفت، مدل OneTouch Idol 4، صفحه نمایش 5.2 اینچی و رزولوشن 1080×1920 پیکسلی خواهد داشت و چیپست آن نیز به جای اسنپدراگون 410، نسخه جدیدتر سیستم-روی-چیپ یاد شده یعنی اسنپدراگون 617 خواهد بود. این تراشه با چهار هسته ی ARM Cortex-A53 و فرکانس 1.7 گیگاهرتزی و 4 هسته ی A53  اضافه با فرکانس 1.2 گیگاهرتزی همراه است.

همچنین باید اشاره نمائیم که این دستگاه در دو نسخه 2 یا 3 گیگابایت رم ارائه خواهد شد. این مشخصات نشان می دهند که موبایل مورد بحث قدرت پردازشی بسیار بالاتری از مدل OneTouch Idol 3 دارد. در مورد دیگر مشخصات آن نیز می توان به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی، حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی و باتری 2160 میلی آمپر ساعتی اشاره نمود.

Alcatel-OneTouch-Idol-4

پس از آشنائی با مدل کوچک تر، اکنون بد نیست مشخصات Idol 4S را به اختصار برایتان توضیح دهیم. این تلفن هوشمند صفحه نمایش 5.5 اینچی AMOLED با رزولوشن 1440×2650 پیکسلی دارد و چیپست اسنپدراگون 657 با 4 هسته ARM Cortex-A72 و سرعت پردازش 1.8 گیگاهرتز و 4 هسته ی Cortex-A53 دیگر با فرکانس 1.4 گیگاهرتز قلب تپنده موبایل یاد شده را تشکیل داده است.

همچنین، Idol 4S با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود و دوربین های اصلی و ثانویه آن نیز به ترتیب 16 و 8 مگاپیکسلی هستند.

آن طور که از مشخصات اسمارت فون های مورد بحث مشخص است، از نظر امکانات و ویژگی یک سر و گردن بالاتر از مدل های سال گذشته قرار دارند. اما بد نیست یادآوری کنیم که مدل های Idol 3 قیمت های بسیار مناسبی داشتند به طوری که نسخه 4.7 اینچی با قیمت 180 دلار و مدل 5.5 اینچی آن با قیمت 250 دلار فروخته می شدند و همین موضوع موجب وسوسه کاربران می شد.

اما اکنون هیچ صحبتی در مورد قیمت محصولات جدید به میان نیامده و معلوم نیست آیا آلکاتل همین سیاست قیمت گذاری را در این مدل ها نیز ادامه خواهد داد یا خیر.

از آنجا که تا چند هفته دیگر کنگره جهانی موبایل برگزار خواهد شد، احتمال دارد این شرکت فرانسوی همه ی ابهامات موجود در مورد آیدل های 4 و 4s را برطرف نموده و به طور دقیق در مورد زمان عرضه و قیمت آنها توضیح بدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Jazz
    Jazz | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    عکس های تیتر توی اپلیکیشن دیجیاتو، کروپ میشن! برا همین از alcatel فقط قسمت cat مشخص بود! فکر کردم کت گوشی داده ? تو این موضوع دقت کنید!

    • ali
      ali | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

      سلام لطفا یک کانال تلگرام برای خودتون درست کنید

مطالب پیشنهادی