ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه ریبوت بازی Need For Speed: Most Wanted برای مدت محدودی رایگان شد

کمپانی الکترونیک آرتز به تازگی بازی Need For Speed: Most Wanted که در سال 2012 عرضه شد را به صورت رایگان در اختیار کاربران پی سی گذاشته است. الکترونیک آرتز با پلتفرم اوریجین خود، هر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

کمپانی الکترونیک آرتز به تازگی بازی Need For Speed: Most Wanted که در سال 2012 عرضه شد را به صورت رایگان در اختیار کاربران پی سی گذاشته است. الکترونیک آرتز با پلتفرم اوریجین خود، هر از چندی عناوینی را به صورت رایگان و در قالب سرویس On the House در اختیار کاربران می گذارد.

برای دریافت Need For Speed: Most Wanted پیش از هر چیز باید به یک اکانت اشتراک سرویس اوریجین دسترسی داشت؛ طبیعتا، ثبت نام در این سرویس کاملا رایگان است و به محض دریافت عناوین On the House، آن بازی ها برای همیشه در اکانت تان باقی خواهند ماند.

بازی قبلی رایگان سرویس On the House، عنوان نقش آفرینی Jade Empire استودیوی بایوور بود. پیش از این هم عناوینی چون Dead Space ،Plants Vs. Zombie و Battlefield 3 در اختیار مشترکین اوریجین قرار گرفته بود.

بازی Most Wanted برای اولین بار در سال 2005 عرضه شد و استودیوی Black Box با توسعه آن اسم و رسم بسیاری برای خود دست و پا کرد. با این حال در سال 2012، خالقین سری بازی Burnout مسئولیت تولید نسخه ریبوت Most Wanted را برعهده گرفتند و با ترکیب المان های رایج نید فور اسپید و Burnout، و نیز افزودن المان های جهان باز و بخش چندنفره، انقلابی اساسی در این فرنچایز پدید آوردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • فیتوپلانکتون
    فیتوپلانکتون | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    نسخه ریبوت چیه؟ از اینهاست که باید Ctrl + Alt + Del رو نگه داریم تا از بازی بیایم بیرون؟

    • صادق
      صادق | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

      نخیر دوست عزیز
      یک نسخه سال 2005 اومده بعد یک نسخه هم اسم که اگر نمیخواستند اسمش رو تغییر بدن میذاشتن Most Wanted 2 اما میگن ریبوت و با همون اسم که سال 2012 منتشر شد
      دقیقا مثل نسخه امسال که فقط اسمش Need for Speed بود.

مطالب پیشنهادی