ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نشانه های جدیدی که حکایت از علاقه اپل به تکنولوژی واقعیت مجازی دارند

هفته پیش مدیر عامل اپل از جذابیت های واقعیت مجازی گفت و سپس چند روز بعد، فیننشال تایمز گزارش داد که صدها نفر در این شرکت در حال توسعه همین تکنولوژی بوده و در پی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

هفته پیش مدیر عامل اپل از جذابیت های واقعیت مجازی گفت و سپس چند روز بعد، فیننشال تایمز گزارش داد که صدها نفر در این شرکت در حال توسعه همین تکنولوژی بوده و در پی ارائه یک هدست برای آن هستند.

هنوز معلوم نیست که این اخبار و نشانه ها حکایت از توسعه یک هدست واقعیت مجازی دارند یا چنین موضوعی در مقر اصلی اپل به طور کلی مطرح نیست ولی نکته اینجاست که روز به روز همین نشانه ها در حال پر رنگ تر شدن هستند.

اخیرا آقای «جرمی بیلنسون» (Jeremy Bailenson) مدیر آزمایشگاه واقعیت مجازی در دانشگاه استنفورد با وال استریت ژورنال مصاحبه کرده و خبر جالبی در اپل و تکنولوژی مورد بحث داده است. وی می گوید که کارکنان اپل اخیرا زمان زیادی را صرف حضور در این آزمایشگاه کرده اند.

این در حالیست که آقای بیلنسون خبر می دهد که اهالی کوپرتینو بیش از یک دهه بوده که به این آزمایشگاه غنی سر نزده بودند اما اکنون مدتی است که دوباره در مکان یاد شده حضور پیدا می کنند.

آقای بیلنسون می گوید: «۱۳ سالی می شد که پای اپل به این آزمایشگاه باز نشده بود اما از سه ماه گذشته تا کنون چند بار به آنجا سر زده اند. آنها می آیند و حتی یک کلمه هم صحبت نمی کنند و صرفا به کار خودشان مشغول می شوند.»

بر همین اساس می توان گفت که اپل هنوز بر سر یک دو راهی برای توسعه چنین محصولی قرار دارد و احتمالا اکنون در حال بررسی است که آیا باید چنین هدستی توسعه دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    چون پول توشه علاقه داره

  • ali
    ali | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    مثل اینکه تب ساعت هوشمند سرد شده الان تب واقعیت مجازی داغ شده

مطالب پیشنهادی