ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هیوندای النترا جدید 200 اسبی شد؛ تکامل تکنولوژیک به سبک هیوندای

ششمین نسل از هیوندای النترا که در بعضی بازارها با نام آوانته حضور دارد، اخیرا معرفی شده است و بعد از موفقیت شگرف نسل پنجم این خودرو در بازار های جهانی و به خصوص بازار ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۰

ششمین نسل از هیوندای النترا که در بعضی بازارها با نام آوانته حضور دارد، اخیرا معرفی شده است و بعد از موفقیت شگرف نسل پنجم این خودرو در بازار های جهانی و به خصوص بازار آمریکا، شاهد عرضه مدل های جالب تری از این سدان ارزان قیمت در جهان هستم.

هیوندای النترا نسل پنجم در کشورمان نیز فروش خارق العاده ای را تجربه کرد و حتی با پیشی گرفتن از تویوتا کرولا به عنوان سردمدار سدان های اقتصادی این بخش از بازار، موفق به درخشش در بازار سدان های 100 الی 120 میلیون تومانی شد.

ELENTRA-7

طراحی ظاهری نزدیک به مدل های گران قیمت تر هیوندای - به خصوص سوناتا YF- مشخصات فنی مناسب، فضای داخلی کارآمد برای استفاده درون شهری و خانوادگی و استایل جذاب کوپه مانند را باید از شاخصه های متمایز النترا نسل پنجم برای موفقیت در بازار داخلی عنوان کرد.

ELENTRA-12

حالا نسل ششم این خودرو با مجموعه از پیشرانه های متفاوت و طراحی دگرگون شده نسبت به نمونه های قبلی در بازار جهانی معرفی شده و احتمالا در ماه های آینده به ایران نیز خواهد رسید.

ELENTRA-10

فرم کوپه مانند بدنه به لطف انحنای سقف حفظ شده است، اما طراحی ظاهری خودرو با توجه به جلوپنجره متفاوت و چراغ های ذوزنقه ای جدید هیوندای، جذابیت و دلربایی نسل پیش را به بیننده القا نمی کند.

ELENTRA-11

با این وجود باید گفت که النترای جدید از نظر مشخصات فنی یک سر و گردن نسبت به مدل قبلی بهتر شده است و حالا با طیف جالبی از پیشرانه های قدرتمند و کم مصرف عرضه می شود.

ELENTRA-9

یک موتور 2.0 لیتری با 147 اسب بخار قدرت، احتمالا نیرو بخش این خودرو در بازار ایران خواهد بود اما برای مشتریان خوش شانس تر در سایر کشورها، یک موتور 1.4 لیتری توربو با قدرت 128 اسب بخار هم تحت عنوان نمونه اقتصادی (ECO) عرضه می شود.

ELENTRA-5

همچنین مدل النترا اسپرت با موتور 1.6 لیتری توربو، 200 اسب بخار را راهی گیربکس شش سرعته دستی یا شش سرعته دوبل کلاچ (آپشن) می کند.

ELENTRA-3

با این حساب النترا اسپرت می تواند نقش یک سدان ارزان قیمت با کاراکتر اسپرت را بازی کند، هرچند واردات این مدل به بازار ایران اندکی بعید به نظر می رسد اما باید منتظر ماند و دید که مدل نسل جدید می تواند موفقیت مدل قبلی را در بازار تکرار کند یا با قیمت گذاری و عرضه نامناسب به سرنوشت سوناتا 2015 دچار خواهد شد.

ELENTRA-2

قیمت پایه این خودرو در بازار آمریکا 17950 دلار تعیین شده که حتی اندکی از نسل قبلی کمتر است.

ELENTRA-8

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • حامد
    حامد | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

    اسم اوانته برای داخل کره هست و اسم الانترا اسم بین المللی این خودرو

  • Ali Z.S
    Ali Z.S | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    آونته یا النترا؟؟؟

  • حامد
    حامد | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    بررسی های خودرویی خوبه بشرطی که اطلاعات بیشتری ارائه بشه.خسته نباشید

مطالب پیشنهادی