ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی یوبی سافت از الکترونیک آرتز به دلیل استفاده از علامت تجاری «Ghost» شکایت کرد

کمپانی یوبی سافت، ناشر سری بازی Ghost Recon، به تازگی از الکترونیک آرتز به دلیل استفاده از علامت تجاری «Ghost» در حوزه بازی های ویدیویی شکایت کرده است. این کمپانی فرانسوی از سال 2001، نام ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

کمپانی یوبی سافت، ناشر سری بازی Ghost Recon، به تازگی از الکترونیک آرتز به دلیل استفاده از علامت تجاری «Ghost» در حوزه بازی های ویدیویی شکایت کرده است.

این کمپانی فرانسوی از سال 2001، نام تجاری Ghost Recon را به ثبت رسانده و عناوین مختلفی از این فرنچایز را منتشر کرده است؛ در همین حال، کمپانی الکترونیک آرتز از سال 2011، استودیوی جدید خود به نام Ghost Games را تشکیل داد تا به ساخت نسخه های جدید سری بازی Need For Speed بپردازد.

ناشر بازی های مطرحی چون Assassin's Creed و The Division، اعتقاد دارد که استفاده از عبارت Ghost از سوی الکترونیک آرتز، سبب خواهد شد که گیمرها به اشتباه بیفتند. یوبی سافت در در مدارک رسمی خود آورده که «مخاطبان ممکن است به اشتباه، سرویس های فراهم شده از سوی الکترونیک آرتز را مورد تایید یوبی سافت فرض کنند و به طرق مختلف، انتظار عرضه این سرویس ها از سوی یوبی سافت را داشته باشند».

الکترونیک آرتز هنوز نسبت به این پرونده حقوقی واکنش نشان نداده و تا 9 مارس (19 اسفند) فرصت دارد که پرونده خود را آماده نماید. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که کدام یک از دو کمپانی بزرگ بازی سازی، برنده این پرونده حقوقی خواهند بود؛ البته شکی نیست که وکلا، برنده واقعی این ماجرا هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • نیما
    نیما | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    اه اه کله گنده ها با هم در افتادن

مطالب پیشنهادی