ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل شیوه ای جالب برای استفاده از فناوری 3D Touch اپل پیدا کرده است

گوگل و اپل شاید در بازار موبایل دشمنان سرسختی برای هم باشند، اما از آنجا که بسیاری از کاربران iOS خواهان استفاده از محصولات نرم افزاری غول موتورهای جستجویند، فهرست طویل و درازی از اپلیکیشن های ساخته ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

گوگل و اپل شاید در بازار موبایل دشمنان سرسختی برای هم باشند، اما از آنجا که بسیاری از کاربران iOS خواهان استفاده از محصولات نرم افزاری غول موتورهای جستجویند، فهرست طویل و درازی از اپلیکیشن های ساخته گوگل را هم اکنون در اپ استور شاهد هستیم. اپلیکیشن استاندارد گوگل سرچ هم طبیعتا جز آنهاست که در آخرین بروزرسانی اش، روشی جدید برای استفاده از فناوری 3D Touch را به کاربران ارائه می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با وارد کردن فشار به آیکن اپلیکیشن iOS سرچ گوگل، از این پس گزینه هایی همچون I'm Feeling Curious، جستجوی صوتی، جستجوی سریع و جستجوی تصاویر را خواهید دید. با اشاره روی I'm Feeling Curious، گوگل سوالی تصادفی مربوط به موضوع جستجوی شما را مطرح می کند و در کنار آن، پاسخ این سوالات را از لینک های مرتبط می یابد.

با در نظر گرفتن این که فضای اینترنت در سال های اخیر به جولانگاه ترول ها تبدیل شده، سوالات ارائه شده توسط I'm Feeling Curious را باید قابلیتی ارزشمند برشمرد. با این قابلیت به جای آنکه اتفاقات شوی تلویزیونی محبوب دیشب را دنبال کنید،‌ می توانید به دنبال حقایق علمی بروید و پاسخ سوالاتی مثل عمق دره گرند کانیون در آریزونا یا میانگین تعداد موهای روی سر یک انسان را پیدا کنید.

 البته به گزینه I'm Feeling Curious می توان به روش سنتی جستجو در وبسایت گوگل هم دسترسی داشت، اما شکی نیست که دسترسی به این گزینه در صفحه خانه iOS آن را از همیشه کارآمدتر می کند. جدیدترین نسخه اپلیکیشن سرچ گوگل را می توانید همین حالا از اپ استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

    تیتر رو که خوندم فکر کردم چیزی متفاوت تر از اضافه کردن یک میان بر به آیکون صفحه خانگیش باشه... تاچ سه بعدی پتانسیلش بیشتر از این حرفاس اما نمیدونم چرا هیچ کس هیچ خلاقیتی باهاش به خرج نمیده و همه فقط صرفا به تعریف همین میان برها در صفحه خانگی اکتفا می کنن

مطالب پیشنهادی