ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

آئودی در ویدئوی تبلیغاتی جدیدش راندن خودروی R8 را شبیه رفتن به کره ماه می داند [تماشا کنید]

سوپر بول (Super Bowl)، نام مسابقه ای است که طی آن قهرمان «لیگ فوتبال ملی کشور آمریکا» مشخص می شود. این مسابقه برای اهالی ایالات متحده به شدت جذاب بوده و یکی از پر بیننده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

سوپر بول (Super Bowl)، نام مسابقه ای است که طی آن قهرمان «لیگ فوتبال ملی کشور آمریکا» مشخص می شود. این مسابقه برای اهالی ایالات متحده به شدت جذاب بوده و یکی از پر بیننده ترین رویدادهای ورزشی این کشور از طریق تلویزیون محسوب می گردد.

به علت حجم بالای بیننده ی رقابت مذکور معمولاً شرکت های مختلف سعی می کنند آگهی های تلویزیونی جدید و جذابی بسازند تا در ابتدا یا میانه ی این رویداد ورزشی آنها را به نمایش درآورده و عموم را از دستاوردها و محصولات خود آگاه نمایند.

در این راستا آئودی نیز به تازگی ویدئوی بازرگانی را آماده کرده که عنوان «فرمانده» برای آن برگزیده شده. در این ویدئو شرکت یاد شده فضانوردی بازنشسته و مغمون را به تصویر می کشد که در حسرت روزهای خوش گذشته در گوشه ای از خانه و در سکوت نشسته است.

اما بر طبق ادعای آئودی و مطابق آنچه به نمایش در می آید، ظاهراً وی با راندن خودروی «Audi R8» قادر خواهد بود روزهای خوش جوانی و هیجان آنها را مجدداً تجربه نماید. خودرویی که حس و حال رانندگی اش با حس و حال رانندن یک شاتل فضایی و سفر به کره ماه مورد قیاس قرار می گیرد.

در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم تا این ویدئوی جذاب و دیدنی را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • SMBAX76
    SMBAX76 | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

    اسمه آهنگه چیه؟؟؟

  • persian7
    persian7 | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

    اوووف . عشق منه این ماشین

مطالب پیشنهادی