ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

انتقام سامورایی؛ معرفی بازی Stickman Ghost Warrior

استیک من، مرد هزار چهره دنیای بازیست؛ هم یک گلف باز حرفه ای بوده، هم با موتور به دل کوهستان ها زده و زمانی که حوصله اش از ورزش سر رفته، به یک قاتل تمام عیار تبدیل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

استیک من، مرد هزار چهره دنیای بازیست؛ هم یک گلف باز حرفه ای بوده، هم با موتور به دل کوهستان ها زده و زمانی که حوصله اش از ورزش سر رفته، به یک قاتل تمام عیار تبدیل شده است.

Stickman Ghost Warrior، جدیدترین بازی با محوریت استیک من هاست که بار دیگر مهارت باورنکردنی این آدمک های لاغر اندام را در میدان مبارزه به نمایش می گذارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

screen640x640 (1)

اگر چه داستان هیچ وقت نقش مهمی در سری بازی های استیک من نداشته، اما Ghost Warrior قصه نصفه و نیمه ای را به بهانه ورود به میدان مبارزه برایتان روایت می کند.

استیک من در این بازی، به دنبال تبدیل شدن به یک سامورایی افسانه ای است، و در این راه باید از همه کسانی که به او خیانت کرده اند، با ضرب شمشیر انتقام بگیرد.

اگر طرفدار بازی های اکشن سریع و پر زد و خورد همچون بایونتا هستید، شک نکنید که با ده دقیقه حضور در محیط Ghost Warrior، بلافاصله آیکن بازی را به در دسترس ترین نقطه سیستم عامل موبایلتان می آورید.

screen640x640 (2)

اکشن بازی به طرز بی رحمانه ای سریع است، و واقعا در صحنه های شلوغ فرصتی برای پلک زدن ندارید؛ فقط باید تا جایی که توان دارید روی دکمه های لمسی بازی بکوبید و از مهلکه جان سالم به در ببرید.

دشمنان از در و دیوار بر سر و رویتان می ریزند و لحظه ای به شما امان نمی دهند، بنابراین باید برای مواجهه با آنها باید بهترین شمشیرها را بخرید و خودتان را برای زدن کمبوهای ادامه دار آماده کنید.

Ghost Warrior گرافیک چندان پرجزئیات و سنگینی ندارد، بنابراین می توانید در دستگاه های میان رده هم اجرای خوبی را از آن شاهد باشید. این بازی جذاب را می توانید هم اکنون در پلتفرم های iOS، اندروید و ویندوزفون تجربه کنید.

[لینک کمکی برای نسخه اندروید]

Stickman Ghost Warrior

Stickman Ghost Warrior

سازنده: Stick Ghost Studio قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 74.2 / 47 / 36.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی