ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بخش پادکست گوگل پلی موزیک زودتر از موعد برای برخی از کاربران نمایان شد

اگر توئیت حذف شده بیل سیمنز، پادکستر ورزشی مشهور حقیقت داشته باشد، احتمالا بخش پادکست به صورت رسمی تا پایان این ماه در سرویس گوگل پلی موزیک آغاز به کار خواهد کرد. گوگل در اکتبر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

اگر توئیت حذف شده بیل سیمنز، پادکستر ورزشی مشهور حقیقت داشته باشد، احتمالا بخش پادکست به صورت رسمی تا پایان این ماه در سرویس گوگل پلی موزیک آغاز به کار خواهد کرد. گوگل در اکتبر سال گذشته از وجود چنین قابلیتی خبر داد، اما به هیچ عنوان به تاریخ عرضه رسمی اش اشاره نکرد. با وجود این موضوع، برخی از کاربران پلی موزیک گزارش داده اند که به تازگی، به به بخش پادکست این اپ دسترسی یافته اند.

به نظر می رسد که گوگل بخش پادکست ها را به صورت آزمایشی و تنها در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار داده، چرا که انتظار می رود تاریخ راه اندازی بخش پادکست را در آینده ای نزدیک به صورت رسمی به رسانه ها و مردم اعلام کند. نکته ای که پیش از انتشار رسمی این بخش برای همگان مسلم شده، این است که گوگل با پادکسترهای معروف برای راه اندازی این بخش همکاری می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Google-Play-Music-podcasts-1

بخش پادکست را می توانید در آخرین نسخه اپلیکیشن پلی موزیک در گوگل پلی مشاهده کنید، ولی توجه داشته باشید که این قابلیت هنوز در اختیار عموم کاربران قرار نگرفته. اگر شما هم شانس دسترسی به این بخش را داشته باشید، می توانید آن را در منوی کشویی اپ و زیر آیکن Music Library ببینید.

با اشاره روی گزینه پادکست ها، وارد منویی شامل دو قسمت خواهید شد: Featured و Your Podcasts که در اولی پادکست های ویژه و در دومی، پادکست هایی که مشترکش شده اید را مشاهده خواهید کرد.

Google-Play-Music-podcasts-2

البته در مرحله فعلی، جستجوی پادکست ها چندان ایده آل نیست: قابلیت جستجو کل محتوای پلی موزیک را جستجو می کند، نه صرفا پادکست ها. بنابراین برای انتخاب پادکست ها می بایست فهرست نتایج را به صورت دستی بگردید.

دکمه های Skip برای پرش های سی ثانیه ای به جلو یا عقب نیز برای هر پادکست در نظر گرفته شده و اگر مشترک یک پادکست شده باشید، می توانید به صورت خودکار پنج اپیزود آن را دانلود کرده و تنظیمات نوتیفیکیشن های آن را دستکاری کنید.

Bill-Simmons-Google-Play-Music-podcasts-tweet

با توجه به توئیت بالا، مشخص است که بیل سیمنز طبق قراردادی که با گوگل بسته، زودتر از همگان به بخش پادکست های سرویس پلی موزیک دسترسی داشته و به تاریخ انتشار رسمی آن واقف بوده است. اگرچه ممکن است سیمنز در این توئیت، تنها زمان انتشار را حدس زده باشد، اما شکی نیست که به دستور یکی از مقامات گوگل توئیت یادشده را از حساب کاربری اش پاک کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی