ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستبند سلامتی جدید Fitbit، آلتا نام دارد

ماه گذشته، کمپانی Fitbit با رونمایی از ساعت هوشمند خود با نام Blaze، برای خود دردسر بسیاری فراهم آورد. واکنش های نه چندان مثبت به عملکرد ساعت و حتی قیمت آن سبب شد تا Blaze ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

ماه گذشته، کمپانی Fitbit با رونمایی از ساعت هوشمند خود با نام Blaze، برای خود دردسر بسیاری فراهم آورد. واکنش های نه چندان مثبت به عملکرد ساعت و حتی قیمت آن سبب شد تا Blaze نیامده شکست بخورد. اما حالا با Alta، این کمپانی قصد دارد اشتباهات گذشته اش را تکرار کند.

آلتا یک دستبند سلامتی چرمی با نمایشگر مونوکروم OLED لمسی است که فعالیت های روزانه کاربر خود را اندازه می گیرد. از میزان قدم های برداشته شده گرفته تا ساعت خواب. همانند بسیاری از پایشگرهای سلامتی، آلتا هم نشستن های طولانی مدت را به شما گزارش می دهد و یادآور می کند که زمان تحرک است.

همچنین، قابلیت جدید Smart Track نیز به عنوان واسطه، دستبند را از زمان ورزش شما، مثل دویدن، دوچرخه سواری کردن و ... مطلع می سازد و سپس اطلاعات را به تلفن همراه منتقل می سازد.

آلتا به سنسور ضربان قلب یا GPS مجهز نشده که این یعنی طول عمر بیشتری باتری. فیتبیت می گوید آلتا تا 5 روز هم می تواند طی یک بار شارژ کامل کار کند. همچنین، نوتیفیکیشن های موبایل شما نیز از طریق این دستبند اعلام می شود تا اگر از تلفن همراه تان فاصله دارید، سریعا مطلع شوید.

آلتا در ماه مارس و با قیمت 130 دلار عرضه می شود، درست هم قیمت Fitbit Charge. در حقیقت این کمپانی قصد دارد آلتا را جایگزین Charge کند.

Fitbit-Alta-inline-1024x768

Fitbit-Alta_-Classic-Fitness_Black_Active-Minutes

Fitbit-Alta-Family

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی