ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و ال جی نفوذ خود در بازار خودرو را بیشتر می کنند

سامسونگ و ال جی، دو کمپانی بزرگ کره ای فعال دز زمینه تلفن های همراه، بخش های تجاری دیگری نیز برای سر پا نگه داشتن خود دارند که از میان آن ها می توان به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

سامسونگ و ال جی، دو کمپانی بزرگ کره ای فعال دز زمینه تلفن های همراه، بخش های تجاری دیگری نیز برای سر پا نگه داشتن خود دارند که از میان آن ها می توان به LG Innotek و Samsung Electro-Mechanics اشاره کرد؛ بازوهای صنعتی و علمی هر دو کمپانی.

این دو بخش، به شکلی گسترده در تولید و ساخت قطعات الکترونیکی خودرو نقش دارند، چه بخش هایی که درون اتاقک خودرو قابل مشاهده است، چه بخش های درونی موتور و بدنه. از ماژول های دروبین گرفته تا سیستم های مدیریت دوربین و هر آنچه که موتور را به روز نگه می دارد.

اما طبق اخبار جدید، گویا هر دو کمپانی بزرگ کره ای قصد دارند تا تمرکز خود روی این بخش ها را افزایش دهند. به هر حال باید توجه داشت که اتومبیل های خودران آینده ای درخشان دارند و از سمت دیگر بازار تلفن های همراه هم اشباع شده. بنابراین باز شدن درب های جدید به روی شرکت ها نشان از درآمد بیشتر دارد.

LG Innotek در سال مالی 2015 به تنهایی حدود 630 میلیارد دلار در فضای قطعات خودرو به دست آورده که از 532 میلیارد سال 2014 بسیار بیشتر است. در مجموع نیز ارزش این بازار 2.8 تریلیون دلار بوده.

از سوی دیگر نیز، سامسونگ قصد دارد تا با ایجاد قراردادهای بزرگ سهم خود از بازار را افزایش دهد. برای مثال، این کمپانی کره ای قرار است در سال 2016 با همکاری BMW قطعات مهم الکترونیکی خودروساز آلمانی را تامین کند. به لطف فعالیت اخیر شرکت های خودروسازی، امید می رود که بازار سنسورها نیز طی سال آینده رونقی 20 درصدی پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی