ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

واترمارک کردن ویدئوهای اینستاگرام در iOS با اپ Watermark Video Square

اگر به خاطر داشته باشید، هفته گذشته در مورد اهمیت و مزایای واترمارک کردن ویدئوها با شما صحبت کردیم و اپلیکیشن Video Watermark را برای انجام این کار در اندروید، معرفی نمودیم. کاربران iOS هم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید، هفته گذشته در مورد اهمیت و مزایای واترمارک کردن ویدئوها با شما صحبت کردیم و اپلیکیشن Video Watermark را برای انجام این کار در اندروید، معرفی نمودیم.

کاربران iOS هم برای واترمارک کردن ویدئوها، اپلیکیشنی رایگان و ایده آل در اختیار دارند: Watermark Video Square که به طور اختصاصی برای واترمارک کردن ویدئوهایی طراحی شده که می خواهید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Watermark Video Square 2

ادمین های پیج های اینستاگرامی، مشتریان اصلی این اپلیکیشن خواهند بود. با Watermark Video Square می توانید اطلاعات متنی مربوط به پیج یا شرکتتان را به صورت متنی، به فایل های ویدئویی پیوست کنید.

Watermark Video Square دو محدودیت دارد: یکی اینکه مخصوص اینستاگرام طراحی شده و فقط خروجی ها را در برش مربعی تحویلتان می دهد، مورد دیگر هم نبود قابلیت افزودن واترمارک های تصویری (لوگو) به ویدئوهاست.

با وجود این دو محدودیت، اپ مورد بحث برای واترمارک های متنی و تنظیمات ویدئو امکانات قابل قبولی در اختیار کاربران قرار داده؛ امکاناتی همچون 300 فونت منحصر به فرد، تنظیمات کامل برای رنگ و شفافیت و سایز و فواصل حروف و همچنین امکان تنظیم کادر و چرخش ویدئوها که آن را به ابزاری کارآمد برای واترمارک کردن ویدئوها تبدیل کرده است.

کلیه واترمارک هایی که در این اپ می سازید، قابل ذخیره سازی هستند تا برای ویدئوهای بعدی، دیگر مجبور به ساخت مجددشان نباشید. ویدئوهای واترمارک شده را هم می توانید مستقیما در حافظه ذخیره کرده یا در اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و اپلیکیشن های دیگر به اشتراک بگذارید.

Watermark Video Square

Watermark Video Square

سازنده: .i-App Creation Co., Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 30.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی