ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت جدید مایکروسافت بند، عمر باتری را افزایش می دهد

مایکروسافت آهسته و پیوسته نرم افزار Band، مچبند سلامتی خود را بهبود می بخشد. در آپدیتی که ماه دسامبر انتشار یافت، قابلیت کنترل موسیقی و یادآوری برای تحرک بیشتر به سیستم عامل آن اضافه شد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

مایکروسافت آهسته و پیوسته نرم افزار Band، مچبند سلامتی خود را بهبود می بخشد. در آپدیتی که ماه دسامبر انتشار یافت، قابلیت کنترل موسیقی و یادآوری برای تحرک بیشتر به سیستم عامل آن اضافه شد و حالا امروز، آپدیت جدید هدف افزایش عمر باتری دستگاه را دنبال می کند.

مایکروسافت ادعا می کند که عمر باتری Band در حالت دوچرخه سواری و دویدن تا 4 ساعت افزایش یافته. این دستاورد، در نتیجه فعال سازی حالت ذخیره انرژی برای GPS است که به Band اجازه می دهد مکان خود را به صورت مقطعی و نه پیوسته دنبال کند.

البته، این قابلیت فعلا فقط روی Microsoft Band 2 قرار دارد و اپلیکیشن Health این شرکت هم در همان حالت پیشین به فعالیتش ادامه می دهد، فارغ از آنچه که این آپدیت فراهم آورده.

با این حال، اپلیکیشن Health روی هر سه سیستم عامل ویندوزفون، اندروید و iOS به روزرسانی خواهد شد. کاربر حالا می تواند با وارد کردن وزن خود به طور مرتب، شرایط را دنبال کند. با وجود اینکه وزن به صورت دستی وارد می شود اما چارت ها و داده های منظمی که توسط اپلیکیشن تنظیم می شود، احتمالا کاربردی باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی