ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی احتمالا آماده رونمایی از LG 360 VR می شود

چند ساعت پیش، ال جی بالاخره حضور پرچمدار بعدی اش، G5 را در نمایشگاه MWC 2016 تایید نمود. تقریبا تا دو هفته دیگر، در تاریخ 2 اسفند، مدیران این کمپانی کره ای به روی صحنه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

چند ساعت پیش، ال جی بالاخره حضور پرچمدار بعدی اش، G5 را در نمایشگاه MWC 2016 تایید نمود. تقریبا تا دو هفته دیگر، در تاریخ 2 اسفند، مدیران این کمپانی کره ای به روی صحنه می آیند تا G5 را معرفی کنند، اما آیا این اولین و آخرین محصول ال جی خواهد بود؟

اینطور به نظر نمی رسد. اخیرا، اکانت توییتر @evleaks پیامی منتشر کرد که حاوی سه عبارت بیشتر نیست: LG 360 VR. هیچ اطلاعات اضافه ای از اینکه تکنولوژی واقعیت مجازی ال جی قرار است در MWC 2016 معرفی شود یا خیر اعلام نشده.

با این حال، آنچه Evan Blass در توییتر خود نوشته، ما را به یاد Gear 360، دوربین واقعیت مجازی سامسونگ می اندازد که اخیرا جزئیات بیشتری از آن منتشر شد. اگر فناوری جدید سامسونگ قرار باشد در کنار گلکسی اس 7 معرفی شود، پس بعید نیست دیگر همتای کره ای هم بخواهد تکنولوژی مشابهی را دوشادوش G5 به نمایش گذارد.

سامسونگ نیز در همان روز، اما با چند ساعت فاصله، قصد برگزاری کنفرانس مشابهی را دارد. با این حال، هر دو خبر مربوط به واحدهای واقعیت مجازی کره ای شایعه ای بیش نیستند، اما اگر بخواهیم به منابع اعتماد کنیم، 2 اسفند روز بسیار ویژه ای خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

    چه شود دوم اسفند!!

مطالب پیشنهادی