ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت GoPro ویدئویی جدید و تهیه شده توسط پهپاد «کارما» را منتشر کرد [تماشا کنید]

ساعتی پیش از گزارش مالی GoPro مربوط به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۵ نوشتیم و از سایه بحرانی که بر سر این کمپانی گسترده شده سخن گفتیم. برند آمریکایی که در ۲۰۱۴ رشدی نجومی را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

ساعتی پیش از گزارش مالی GoPro مربوط به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۵ نوشتیم و از سایه بحرانی که بر سر این کمپانی گسترده شده سخن گفتیم. برند آمریکایی که در ۲۰۱۴ رشدی نجومی را تجربه می کرد حالا روندی نزولی گریبان گیرش شده و در پی آن است که به شکلی از بدتر شدن اوضاع جلوگیری به عمل آورد.

گو پرو تولید برخی از دوربین هایش را متوقف کرده و قرار است نسلی تازه از این محصولات را هم راهی بازار کند، اما «نیک وودمن» در نطق اش در همین رابطه خاطر نشان ساخت یکی از محصولات مهمی که در ۲۰۱۶ معرفی خواهند نمود پهپاد کواد کوپتری با نام «کارما» (Karma) است.

شرکت یاد شده اولین بار یک ویدئو تهیه گشته توسط این پهپاد را بدون هیچ توضیحی منتشر کرد و رفته رفته با گذر زمان در رویدادهای مختلف، از جمله کنفرانس کد، جزئیات بیشتری را راجع به آن فاش ساخت.

اکنون می دانیم کارما قادر به تهیه ویدئوهایی بسیار با کیفیت و دارای رزولوشن 4k است که در آنها کمترین ناپایداری و لرزشی دیده می شود. گو پرو امروز هم ویدئویی تازه تهیه شده توسط دِرون خود را روی اینترنت قرار داده تا یکبار دیگر توجهات معطوف اش شود و نکته ی جالب اینکه در این ویدئو با هنرمندی تمام در کلیه سطوح دارای بازتاب که ممکن بوده نمایی از «کارما» را ببینیم ویرایش هایی صورت گرفته تا بازهم این دیوایس در ابهام باقی بماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی