ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کارکنان سابق بلیزارد از بازی اپیزودی و ترسناک جدید خود در وب سایت کیک استارتر رونمایی کردند

برخی از کارکنان سابق کمپانی بلیزارد به تازگی استودیوی جدیدی به نام Kollide Entertainment پدید آورده اند و قصد دارند بازی ترسناک و اپیزودی جدیدی به نام Broken تولید کنند. داستان این بازی سوم شخص ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۰:۴۵

برخی از کارکنان سابق کمپانی بلیزارد به تازگی استودیوی جدیدی به نام Kollide Entertainment پدید آورده اند و قصد دارند بازی ترسناک و اپیزودی جدیدی به نام Broken تولید کنند. داستان این بازی سوم شخص و اکشن، در سال 2021 می گذرد و روایت زندگی یک افسر دریانوردی به نام لوگان کایل و خانواده وی است.

ماجرا از این قرار است که خانواده کایل، یک روز از خواب بیدار شده و خود را در محاصره موجودات تکامل یافته می یابند؛ موجوداتی که به دلیل حملات تروریستی و استفاده از سلاح های شیمیایی توسط یک گروه تندرو به وجود آمده اند. همان طور که از داستان بازی نیز پیداست، سازندگان از عناوینی چون The Last of Us، هاف لایف و The Walking Dead الهام گرفته اند؛ اما Kollide به دنبال ساخت عنوانی کاملا منحصر به فرد است.

بازی Broken فعلا روی وب سایت کیک استارتر آغاز به کار کرده و سازندگان از گیمرها خواسته اند که برای شروع ساخت این بازی، به آن ها کمک کنند. در حال حاضر، رقم 275 هزار دلار برای به پایان رسیدن مرحله «پیش-توسعه» تعیین شده است و بعد از جذب این سرمایه، رقم مورد نیاز برای مراحل بعدی کار نیز اعلام خواهد شد.

استودیوی Kollide در حال حاضر، جدولی مدون برای چگونگی استفاده از سرمایه به دست آمده تهیه نموده که می تواند روند جذب سرمایه گذار برای بازی را بهبود ببخشد. بسیاری از پروژه هایی که روی کیک استارتر شروع به کار می کنند، معمولا برنامه ریزی درستی برای کار خود ندارند و به تبع آن، در تولید محصول در زمان مقرر شکست می خورند. در پایین می توانید ویدیوی رسمی انتشار یافته از سوی استودیوی Kollide را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی