ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بروزرسانی جدید اپلیکیشن جستجوگر بینگ، نسخه اندروید را همگام با iOS می سازد

چند ماه پیش، آپدیتی بزرگ برای اپلیکیشن جستجوگر بینگ روی سیستم عامل iOS عرضه شد که قابلیت های جدید آن، برتری محسوسی نسبت به ورژن اندرویدی اپلیکیشن داشت. اما مایکروسافت امروز با عرضه آپدیت اخیر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

چند ماه پیش، آپدیتی بزرگ برای اپلیکیشن جستجوگر بینگ روی سیستم عامل iOS عرضه شد که قابلیت های جدید آن، برتری محسوسی نسبت به ورژن اندرویدی اپلیکیشن داشت. اما مایکروسافت امروز با عرضه آپدیت اخیر نسخه اندروید، کاربران این سیستم عامل را بار دیگر همگام با مخاطبان iOS ساخت.

برای بهره گیری از ورژن جدید اپلیکیشن بینگ، لازم است که به اندروید 4.0 یا بالاتر دسترسی داشته باشی. از میان قابلیت های کلیدی جدید بینگ، می توان به دکمه جستجو یا سرچ در بخش میانی هوم پیج اشاره کرد. با نگه داشتن اگشت برای مدتی کوتاه روی این دکمه، دو گزینه کوچکتر نمایان می شوند؛ یکی از آن ها دوربین را برای خواندن کدهای QR فعال می کند و دیگری برای جستجوی صوتی به کار برده می شود.

از تغییرات دیگر اپلیکیشن، می توان به دکمه «نزدیک من - Near Me» اشاره کرد که نزدیک ترین اماکنی چون رستوران ها، کافه ها، پمپ بنزین ها و غیره را به کاربر نشان می دهد. با یکبار فشار این دکمه، اطلاعاتی مربوط به نزدیک ترین محل مورد نظر و نیز جهت یابی آن ها دریافت خواهید کرد.

در همین حال، با کلیک روی دکمه اخبار یا News می توان بدون خروج از اپلیکیشن بینگ، از آخرین اخبار مهم جهان باخبر شد؛ چند دسته بندی مختلف مانند تجارت، ورزش، سیاست، سرگرمی و آب و هوا نیز برای بخش خبر در نظر گرفته شده.

Bing Search

Bing Search

سازنده: مایکروسافت قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 14 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی