ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش خیره کننده Amiibo ها در سه ماهه گذشته

در حال حاضر، شرایط اقتصادی، چندان به مراد حال نینتندو نیست. هر چند هنوز وضعیت این غول ژاپنی رو به وخامت نرفته، اما سود آن ها، سالانه رو به کاهش است و اعداد و ارقام ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۵

در حال حاضر، شرایط اقتصادی، چندان به مراد حال نینتندو نیست. هر چند هنوز وضعیت این غول ژاپنی رو به وخامت نرفته، اما سود آن ها، سالانه رو به کاهش است و اعداد و ارقام حاصله، چندان مورد پسند سران شرکتی که زمانی بازار کنسول های خانگی دست شان بود نیست.

اما نینتندو جدا از کنسول های خانگی و دستی و نرم افزار، راه های دیگری هم برای پول سازی دارد، و یکی از برترین آن ها، اکشن فیگور های کوچک Amiibo بوده اند. این تندیس ها را، جدا از جنبه زیبایی شان و ارزشی که برای کلکسیونر ها دارند، می توان به بازی های مرتبط متصل کرد تا برخی آیتم ها و جوایز ویژه در آن بازی آزاد شود.

طبق گزارشات منتشر شده توسط نینتندو، مجموع فروش این تندیسک ها به رقم خیره کننده 9.9 میلیون واحد در سه ماهه اخیر رسیده، یعنی افزایش 54 درصدی نسبت به 6.4 میلیون واحد فروش در سه ماهه قبلی. شاید برای تان جالب باشید، اما این رقم حدودا دو برابر بیشتر از مجموع فروش Splatoon، پرفروش ترین بازی Wii U بوده.

هر چند Amiibo ها، همان طور که نینتندو معترف شده چندان ارزان قیمت نیستند، اما در اغلب موارد کمتر از یک بازی ویدیویی قیمت گذاری شده اند.

نکته قابل توجه دیگر، پر فروش ترین Amiibo در مناطق مختلف است. هر سه شخصیت Splatoon، پر فروش ترین Amiibo ها در ژاپن هستند، در حالی که در آمریکا، قدرت در دستان Link، شخصیت اصلی سری The Legend of Zelda است. لوله کش ایتالیایی هم به رتبه نخست در اروپا نایل شده.

ظاهرا بازار برای این تندیسک ها تازه گرم شده و به زودی، باید منتظر سری کاملی از Amiibo های جدید باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

    توی این حوزه با disney infinity بیشتر از همه حال می کنم / خیلی دوست دارم مایکروسافت هم وارد حوزه اینجوری بشه و یه بازی عالی بده

مطالب پیشنهادی