ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آپدیت جدید Android Wear برای ساعت هوشمند هوآوی
تکنولوژی

پشتیبانی از بلندگوهای داخلی و ژست های حرکتی بیشتر با آپدیت جدید Android Wear

گوگل در حال آماده سازی یک بروزرسانی نسبتاً بزرگ برای Android Wear است که می تواند بلندگوهای تعبیه شده در برخی ساعت های هوشمند را فعال کند. مدل هایی چون  Huawei Watch و ZenWatch 2 ایسوس دارای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

گوگل در حال آماده سازی یک بروزرسانی نسبتاً بزرگ برای Android Wear است که می تواند بلندگوهای تعبیه شده در برخی ساعت های هوشمند را فعال کند.

مدل هایی چون  Huawei Watch و ZenWatch 2 ایسوس دارای بلندگوی داخلی هستند که امکان مکالمات تلفنی را از طریق بلوتوث به کاربر خود می دهند. این بلندگوها تا به امروز بلا استفاده مانده بودند، چرا که سیستم عامل Android Wear از آنها پشتیبانی نمی کرد. مهمترین هدف بروزرسانی اخیر فعال کردن همین قابلیت است.

مالکان این اسمارت واچ ها حالا می توانند با استفاده از اپلیکیشن هایی چون Glide، به موسیقی دلخواه خود روی ساعت هوشمندشان گوش دهند، یا پیام های صوتی دریافت شده را بشنوند.

البته آپدیت فوق به همینجا خلاصه نمی شود، بلکه قرار است از ژست های حرکتی بیشتری را نیز به Android Wear بیافزاید، که در این صورت کار با این سیستم عامل مختص ابزارهای پوشیدنی کمی آسان تر خواهد شد.

شما از این پس می توانید با تکان مچ دست خود بین کارت های مختلف جابجا شوید و با انجام ژست های حرکتی خاصی کارت های مختلف را انتخاب کنید، نرم افزاری را باز و یا به واچ فیس اولیه بازگردید. همچنین با انجام بروزرسانی جدید امکان ارسال پیام از طریق دستورات صوتی نیز فراهم می شود. بسیاری از نرم افزارهای پیام رسان مشهور چون Hangouts ،Nextplus ،Telegram و WhatsApp از این قابلیت پشتیبانی می کنند. در این حالت تنها کافیست بعد از گفتن عبارت جادویی «OK Google» نرم افزار ارسال کننده پیام و متن پیام را به ساعت خود اعلام کنید.

آپدیت جدید طی چند هفته آینده در دسترس تمام کاربران Android Wear قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saeed
    saeed | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    اپدیت نیست نرم افزار داد الان واتس اپ و فیس بوک میشه جواب داد لطفا خبرش بزارین نرم افزار massager android waer

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

    از این ضعیف تر نمیشه، این سیستم عامل تقریبا هیچ چیزی نداره، فوق العاده ضعیف، همه ساعت های از برندهای مختلف دقیقا یک شکل هستند رابط کاربریشون و هیچ تفاوتی نیست. کاملا مشخصه شرکت های سخت افزاری ناچارا اومدن سمت اندروید ور، سیستم عاملی که هنوز از صدا پشتیبانی نمیکنه بعد از دو سال،

مطالب پیشنهادی