ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ انتشار بازی Doom مشخص شد [تماشا کنید]

کمپانی بتسدا به تازگی اعلام کرده که مخاطبان فرنچایز Doom باید در ماه مه میلادی یا اردیبهشت سال آتی شمسی منظر عرضه نسخه ریبوت بازی بمانند. پیش از این هم، شایعات زیادی درباره عرضه Doom ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

کمپانی بتسدا به تازگی اعلام کرده که مخاطبان فرنچایز Doom باید در ماه مه میلادی یا اردیبهشت سال آتی شمسی منظر عرضه نسخه ریبوت بازی بمانند. پیش از این هم، شایعات زیادی درباره عرضه Doom در ماه مه به گوش می رسید و حتی چند سایت خرده فروشی، به اشتباه تاریخ انتشار بازی را لو داده بودند.

جدا از این، بتسدا از نسخه Collector's Edition بازی نیز رونمایی کرده که مجسمه 12 اینچی یکی از دشمنان بازی به نام Revenant را شامل می شود.مضاف بر آن، نسخه Collector's Edition از یک قاب فلزی به عنوام کاور بازی نیز بهره می برد و برای خرید این مجموعه باید رقم 119.99 دلار را پرداخت کرد.

DOOM_CE-1152x794

بتسدا اعلام نموده که گیمرها در صورت پیش خرید نسخه Standard Edition بازی Doom، به محتویات اضافه ای برای بخش چندنفره به نام Demon Multiplayer Pack دسترسی خواهند یافت که چند آیتم مختلف برای شخصی سازی با خود به همراه می آورد.

بازی Doom قرار است در تاریخ 13 مه (برابر با 24 اردیبهشت) برای سه پلتفرم پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه شود. سازندگان بازی به تازگی تریلر جدیدی از بخش داستان آن عرضه کرده اند که که تماشای آن قطعا جالب خواهد بود:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • احسان
    احسان | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

    شدیدا منتظر این بازیم.همه ی نسخه های doom رو بازی کردم همشون خیلی عالین

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

    این بازی فوق العااااااااده است ، تریلر هاش که اینطوری می گن ، مطمئنن می ترکونه / منتظرم شدید قیمتش هم خیلی خوبه 120 دلار ، مجسمه اش عالیه

    • عماد
      عماد | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

      مطمئنا

مطالب پیشنهادی