ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قاب محافظ جدیدی که 8500 میلی آمپر به باتری گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج می افزاید

دو موبایل هوشمند گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج سامسونگ، در بازه زمانی یکسانی در سال گذشته عرضه شدند و به همین سبب، قابلیت های مشابهی نظیر باتری 3000 میلی آمپری داشتند. باتری ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

دو موبایل هوشمند گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج سامسونگ، در بازه زمانی یکسانی در سال گذشته عرضه شدند و به همین سبب، قابلیت های مشابهی نظیر باتری 3000 میلی آمپری داشتند. باتری این دو موبایل هوشمند، اگرچه قابل تعویض نیست اما پایداری زیادی دارد و البته با سرعت بالایی شارژ می شود.

با این حال اگر هنوز از عمر باتری این دو محصول راضی نیستید، شاید قاب های محافظ جدید کمپانی ZeroLemon رضایت تان را جلب کند. دو قاب جدید، هر کدام یک باتری با ظرفیت 8500 میلی آمپر در خود جای داده اند که تقریبا سه برابر بیشتر از باتری های نوت 5 و گلکسی اس 6 اج است.

New-ZeroLemon-8500-mAh-battery-cases-for-Samsung-Galaxy-Note-5-and-Galaxy-S6-edge1

بنابراین می توان انتظار داشت که با یک بار شارژ موبایل و قاب آن، باتری چیزی نزدیک به سه روز دوام داشته باشد. مطمئنا نیازی به اشاره نیست که این قاب ها، بسیار سنگین بوده و چیزی نزدیک به 218 گرم و 21 میلی متر به وزن و قطر موبایل می افزایند. از سوی دیگر، نوت 4 و اس 6 اج شاید داخل این قاب ها چندان نمای زیبایی نداشته باشند، اما اگر به باتری اضافه نیازمند باشید، این مشکل چندان آزاردهنده نخواهد بود.

قاب باتری 8500 میلی آمپری ZeroLemon، هم چنین به یک پورت اضافه برای شارژ دستگاه های دیگر نیز مجهز است و یک چراغ LED در آن تعبیه شده تا به صورت دائمی از میزان شارژ باقی مانده باخبر باشید. این قاب ها در حال حاضر با قیمت 59.99 دلار به بازار عرضه شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Reza
    Reza | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    از کجا می شه تهیه کرد این قاب رو ؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی