ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل ماشین های خودران خود را به امکان شارژ بی سیم مجهز می کند

بر اساس اسناد ثبت شده در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، گوگل به دنبال حذف سیم و کابل های شارژ از ماشین های خودران خود است. در بهمن ماه سال گذشته بود که شرکت نوپائی به ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

بر اساس اسناد ثبت شده در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، گوگل به دنبال حذف سیم و کابل های شارژ از ماشین های خودران خود است.

در بهمن ماه سال گذشته بود که شرکت نوپائی به نام HevoPower در نیویورک از کمیسیون یاد شده اجازه نصب شارژرهای آزمایشی خود در دفتر اصلی گوگل در مانتین ویو را به دست آورد. در تابستان گذشته نیز Momentum Dynamics شارژر اختصاصی خود را در همان مکان و در بخش گوگل اکس که در حال حاضر روی پروژه خودروهای بدون راننده فعالیت دارند، نصب نمود.

به گزارش اسناد مذکور، هر دو سیستم شارژ بی سیم کمپانی های یاد شده از طریق فرستنده هایی که شبیه درپوش چاه هستند و در زیر بدنه ی ماشین کار گذاشته شده اند، خودرو را فول شارژ می نمایند.

به زبانی ساده تر می توان گفت این شارژرها شبیه صفحه های شارژ بی سیمی هستند که برای موبایل یا تبلت استفاده می نمائید و فقط اندازه بزرگ تری دارند.

در حال حاضر از این ایستگاه های دریافت انرژی فقط در شب می توان استفاده نمود اما در آینده قرار است حتی همزمان با حرکت خودرو نیز آن را شارژ نموده و انرژی لازم برای حرکت خودرو را تامین نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • arteen
    arteen | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

    ما هنوز تو پرایدیم :| :|

مطالب پیشنهادی