ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آپدیت جدید آنریل انجین 4، بازی سازی با هدست های واقعیت مجازی را ممکن می سازد

کمپانی اپیک گیمز، توسعه دهنده موتور بازی سازی Unreal Engine 4، اخیرا از ویژگی قابل توجهی پرده برداشت که ارتباط مستقیمی با واقعیت مجازی دارد. آپدیت جدید آنریل انجین 4، قابلیت ساخت بازی به وسیله ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

کمپانی اپیک گیمز، توسعه دهنده موتور بازی سازی Unreal Engine 4، اخیرا از ویژگی قابل توجهی پرده برداشت که ارتباط مستقیمی با واقعیت مجازی دارد.

آپدیت جدید آنریل انجین 4، قابلیت ساخت بازی به وسیله هدست های واقعیت مجازی را ممکن می سازد. در واقع می توانید هدست را روی سر گذاشته، کنترلرهای مخصوص را به دست بگیرید و همانند یک معمار، درون محیط بازی تان راه رفته و همه چیز را مرتب و منظم، آنطور که می خواهید بچینید.

تمام بخش ادیتور مرحله حالا از این طریق قابل استفاده است. طراح با قرار دادن هدست روی سر خود، وارد محیط مرحله می شود. اشیاء به وسیله کنترلرها قابل جا به جایی هستند و برای دسترسی به منوها نیز، از نمایشگری مجازی استفاده می شود که تیم سویینی، مدیرعامل استودیو از آن تحت عنوان آیپد مجازی یاد می کند.

اپیک می گوید آپدیت اواخر سال جاری میلادی منتشر شده و کسانی که دو هدست واقعیت مجازی وایو و آکیلس ریفت را داشته باشند می توانند از آن بهره بجویند. ماه آینده میلادی، در جریان کنفرانس توسعه دهندگان، اپیک گیمز جزئیات بیشتری از این تکنولوژی را به نمایش خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    کاشکی یه اپلیکیشن برای گوگل کاردبورد (اندروید و آی او اس) نوشته می شد که به صورت ریموت دسکتاپ به کامپیوتر وصل بشیم و تجربه ی واقعیت مجازی کامپیوتر رو مثل آکلیس ریفت روی عینک ارزان قیمت قدرت گرفته از موبایل هوشمندمون داشته باشیم. از نظر پتانسیل این کار شدنیه ولی هنوز کسی به ذهنش نرسیده این کارو بکنه!

  • سعید
    سعید | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

    AMAZING ...

مطالب پیشنهادی