ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تلاش برای بقا ادامه دارد؛ H1Z1 به دو بخش تقسیم شد

کمپانی Daybreak Game که تا پیش از استقلال یافتن، Sony Online Entertainment نام داشت، چند ماه پیش، عنوان MMO و پر سر و صدایی به نام H1Z1 برای پلتفرم پی سی منتشر ساخت. این بازی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

کمپانی Daybreak Game که تا پیش از استقلال یافتن، Sony Online Entertainment نام داشت، چند ماه پیش، عنوان MMO و پر سر و صدایی به نام H1Z1 برای پلتفرم پی سی منتشر ساخت. این بازی حالا قرار است به دو بخش مجزا تقسیم شده و بالاخره روی کنسول هم منتشر شود.

اولین بخش که همین حالا توسط صدها هزار کاربر استیم خریداری شده، H1Z1: Just Survive نام می گیرد و قسمت بعدی، H1Z1: King of the Kill خواهد بود. عنوان دوم در حقیقت ادامه ای برای H1Z1 نیست و صرفا توسعه دهندگان تصمیم گرفته اند تا محتوای بازی را جداگانه و با قیمت کمتر در اختیار مخاطبان شان قرار دهند.

H1Z1 در تاریخ 17 فوریه به دو بخش تقسیم خواهد شد و اگر تا پیش از این تاریخ بازی را خریداری کرده باشید، هر دو عنوان در اختیارتان قرار می گیرد. پس از جدا شدن، Just Survive و King of the Kill هر کدام 19.99 دلار برچسب قیمت خواهند داشت.

نکته قابل توجه اما عرضه ی H1Z1: King of the Kill روی پلی استیشن 4 و اکس باکس وان است. توسعه دهندگان وعده داده اند تا این بخش در تابستان سال جاری میلادی برای تمامی پلتفرم ها عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی