ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جک دورسی به شایعات در مورد تغییر تایم لاین توئیتر پاسخ داد

در روزهای گذشته شایعات و اخبار متعددی مبنی بر تغییر ساختار توئیتر و اعمال نوعی الگوریتم زمانی در وب منتشر شد و حتی برخی از کاربران اصلی این شبکه اجتماعی نیز اعلام نموده اند که ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

در روزهای گذشته شایعات و اخبار متعددی مبنی بر تغییر ساختار توئیتر و اعمال نوعی الگوریتم زمانی در وب منتشر شد و حتی برخی از کاربران اصلی این شبکه اجتماعی نیز اعلام نموده اند که احساس می کنند توئیتر قرار است شبیه فیس بوک گردد و این مسئله چندان برایشان خوشایند نیست.

در همین راستا و پیرو این شایعات، امروز جک دورسی مدیر عامل این شبکه اجتماعی اعلام نمود هسته اصلی توئیتر به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد. او در سخنان خود اعلام نمود: «توئیتر زنده و به لحظه است و ما نیز همین بی وقفه بودن را دوست داریم و همه تلاشمان نیز بر این اساس است تا این سیستم را ادامه دهیم نه اینکه بخواهیم آن را کاهش داده یا حذف نمائیم.»

اما از جمع بندی سخنان مدیر عامل توئیتر اینگونه برداشت می شد که تغییرات جدیدی در راه هستند و کاربران قابلیت های تازه ای را تجربه خواهند نمود. دورسی در انتهای صحبت هایش گفت: «توئیتر کمک می کند تا کاربرانش به جای یک نمودار ثابت دوستان اجتماعی، بتوانند بر اساس موضوعات مورد علاقه خود در لحظه با هم در ارتباط باشند».

از این حرف ها می توان اینگونه برداشت کرد که توئیتر می تواند بیشتر از یک تایم لاین زمانی معکوس از افرادی باشد که آنها را فالو می نمائید.

شبکه اجتماعی مورد بحث سیستم موردنظر خود را که اولویت زمانی ندارد، در سال گذشته روی تعدادی از کاربرانش آزمایش نمود اما برای تصمیم گیری در رابطه با اجرائی کردن یا نکردن آن به زمان نیاز داشت و هنوز نیز به هیچ قطعیتی نرسیده.

در آخر جا دارد اشاره نمائیم از زمانی که دورسی به طور موقت مدیریت این شبکه را به عهده گرفته تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا آن را احیا نموده و بر تعداد کاربرانش بیفزاید و در همین راستا نیز طرح ها و ایده های متعددی در سر دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی