ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیات همکار جدید ایران خودرو شد؛ اعلام جزییات از قیمت مدل های تازه پژو

این روزها بازار امضای قرارداد های جدید در زمینه های مختلف بسیار داغ است و صنعت خودروسازی به عنوان یکی از مهمترین صنایع کشور نیز در مرکز توجه قرار دارد. پس از نهایی شدن قرارداد پژو با ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

این روزها بازار امضای قرارداد های جدید در زمینه های مختلف بسیار داغ است و صنعت خودروسازی به عنوان یکی از مهمترین صنایع کشور نیز در مرکز توجه قرار دارد.

پس از نهایی شدن قرارداد پژو با ایران خودرو برای تولید مدل های 301، 208 و 2008 در سال 96، حالا خبر می رسد که ایران خودرو قراداد تازه ای نیز با کمپانی ایتالیایی فیات خواهد داشت.

FIAT-2

فیات که چندی است با کرایسلر آمریکا ادغام شده است، با مشکلات کیفی دست و پنجه نرم می کند اما به هرحال یکی از بزرگترین خودروسازان جهان به شمار می آید و می تواند تا حدی با سلطه گرایی پژو و سیتروئن در بازار کشورمان رقابت کند.

FIAT-3

فیات همچنین در بازار ترکیه حضوری فعال دارد و به نظر می رسد مدل "سی نا" که اخیرا به روز شده است در کنار یک مدل وانت به خطوط مونتاژ ایران خودرو راه یابد.

FIAT-4

این خودروها اقتصادی هستند و احتمالا قیمتی کمتر از 60 میلیون تومان خواهند داشت، اما مدیرعامل ایران خودرو شب گذشته در مصاحبه با شبکه خبر، قیمت حدودی پژو های تازه این شرکت را نیز اعلام کرد.

FIAT-5

FIAT-6

FIAT-7

به گفته هاشم یکه زارع، مدل 2008 نخستین پژو مونتاژی در کشورمان برای اردیبهشت 96 خواهد بود که با قیمتی در حدود 77 میلیون تومان (متناسب با نرخ های فعلی) راهی بازار فروش می شود.

PEG-7

هاچ بک اسپرت 208 که دو نسل جدیدتر از 206 محسوب می شود نیز در نمونه اتوماتیک حدود 68 میلیون تومان قیمت خواهد خورد و پژو 301 به عنوان یک مدل اقتصادی نیز با گیربکس اتوماتیک می تواند حدود 58 میلیون تومان قیمت داشته باشد.

PEG 208-3

بر این اساس به نظر می رسد که شاهد مونتاژ نسل جدیدی از خودروهای اقتصادی و ارزان قیمت (در بازار جهانی) با قیمت متوسط در کشورمان باشیم.

PEG-1

سرمایه گذاری مشترک و در نظر بند های مستحکم برای صادرات خودروها از جمله ویژگی های مهم در قراداد پژو و فیات خواهد بود که قرار است از تکرار اتفاقات گذشته و زیاده خواهی طرف خارجی برای حکم رانی در بازار ایران جلوگیری کند.

همچنین پژو قرار است غرامتی در حدود دویست میلیون یورو را در پی ترک ناگهانی بازار ایران و فسخ یک طرفه قراداد به ایران خودرو بپردازد، رقمی که می تواند بخشی از مشکلات نقدینگی بزرگترین خودروساز خاورمیانه را حل کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • sahand abdollahi
    sahand abdollahi | ۲۲ بهمن ۱۳۹۵

    بابا جان با بیست الی سی میلیون توو خارج راحت میتونی یه هیوندای سوار شی تازه این ماشین خارجیا همچین ماشین خوب حساب نمیشه تازه به اینا میگن استاندارد توو اروپا،بعدشم این پژو و پراید که دیگه آشغاله،استاندارد که هیچی اینا گاری هستن، ماشین خوب میشه بنز

  • کیان
    کیان | ۵ فروردین ۱۳۹۵

    کدوم جای کارمنون بین المللی هستش که بخواد قیمت ماشینمون بین المللی باشه ما صنعت خودروساز نداریم ما دلال خودروفروش داریم کدوم ماشین مال خودمون بوده که میگیم خودروساز؟
    هیلمن؟
    سیتروِن؟ ژیان؟
    تحریم خارجی برداشته شد
    برای خودروی خوب سوار شدن باید تحریم داخلی برداشته بشه.

  • فرشاد
    فرشاد | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    سلام من تا 23 سالگی ایران بودم و کیفیت ماشین و قیمتش رو تو ایران درک کردم الان 5 ساله انگلستان زندگی میکنم بخدا قسم 250 سال از هر لحاط تو ایران از دنیا عقبی الان تو پراید بشینم خیس میکنم

  • اکبر66
    اکبر66 | ۸ اسفند ۱۳۹۴

    فیات از پژو بهتره . پژو 2008از سال 96 تازه میاد .تاان موقع چینی ها 80 مدل شاسی مدل وارد ایران کرده اند .

  • مجتبی
    مجتبی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

    الان مثلا 50 میلیون قیمت مناسبیه ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی