ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل برای افزایش کیفیت مکالمات در Hangouts از اتصال P2P بین کاربران استفاده می کند

گوگل اخیرا تغییراتی در Hangouts ایجاد کرده و علاوه بر بهبودهای ظاهری، در باطن این سرویس نیز بهبودهای قابل توجهی ایجاد کرده است. مهمترین تغییر را می توان این مورد به حساب آورد که گوگل تصمیم گرفته سرورهای ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

گوگل اخیرا تغییراتی در Hangouts ایجاد کرده و علاوه بر بهبودهای ظاهری، در باطن این سرویس نیز بهبودهای قابل توجهی ایجاد کرده است. مهمترین تغییر را می توان این مورد به حساب آورد که گوگل تصمیم گرفته سرورهای خود را کنار گذاشته و اتصال peer-to-peer را بین کاربران مورد استفاده قرار می دهد، روشی که به گفته شرکت ساکن مانتین ویو، به افزایش کیفیت صدا و تصویر هنگام مکالمه منجر خواهد شد.

البته گوگل در عین حال می گوید روش تازه موجب خواهد شد که آدرس IP هر دو طرف، هنگام مکالمه قابل مشاهده باشد، موردی که محل حدودی کاربر را فاش ساخته و از این جهت می توان آن را ریسک امنیتی به حساب آورد.

هرچند در حال حاضر گزینه ای برای مخفی ساختن آدرس IP ارائه نشده، اما توقع می رود گوگل به زودی با اضافه کردن چنین قابلیتی، مشکل روش تازه را رفع نماید.

در پایان گفتنی است که این تغییر هنوز برای همه کاربران صورت نگرفته، برای مثال هنگام مکالمه در پلتفرم اندروید، اتصال P2P مورد استفاده قرار می گیرد، اما کاربران iOS لازم است مدت بیشتری را برای بهره مند شدن از این ویژگی منتظر بمانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • pooryadvb
    pooryadvb | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    چطور میشه شماره مجازی از جیمیل گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    هنگ اوت تمام امکانات پیام رسان های رایج دیگه رو داره حتی خیلی چیزا هم اضافه تر داره ولی واقعا نمیدونم چرا با وجود نصب بودن پیش فرض روی همه گوشی های اندرویدی و موجود بودن برای آی او اس و دسکتاپ، بازم هیچ طرفداری پیدا نکرده...هر کسی که جیمیل داشته باشه می تونه ازش استفاده کنه. تازه امکان استفاده با شماره تلفن هم وجود داره مثل واتس اپ و تلگرام و ... اما بازم هیچ کس ازش استفاده نمیکنه!!

  • m.
    m. | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    این ایمیل درکافه بازر ثبت شود

مطالب پیشنهادی