ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با اپلیکیشن Public Speaking گوگل کاردبورد برای یک جمع مجازی سخنرانی کنید

اکثر مردم در کنار تروریسم و حمله کروکودیل ها، از سخنرانی در ملاء عام به عنوان یکی از بزرگترین ترس هایشان یاد می کنند. اما معجزه گوگل کاردبورد می خواهد با اپلیکیشن کوچکی به نام ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

اکثر مردم در کنار تروریسم و حمله کروکودیل ها، از سخنرانی در ملاء عام به عنوان یکی از بزرگترین ترس هایشان یاد می کنند. اما معجزه گوگل کاردبورد می خواهد با اپلیکیشن کوچکی به نام Public Speaking به داد این افراد برسد.

اگر یکی از این هدست های مقوایی گوگل را روی چشم هایتان بگذارید، می توانید از طریق نصب این اپلیکیشن وارد یک جمع مجازی شده و برای حضاری که همگی به شما خیره شده اند، سخنرانی کنید. با تمرین سخنرانی از این روش، می توانید به خوبی بر ترس خود از صحبت کردن برای جمع غلبه کنید.

در حال حاضر دو لوکیشن برای این اپ در نظر گرفته شده، یک اتاق کنفرانس کوچک با جمعیت کم (شامل زنی که موقع سخنرانی شما دست از کار کردن با آیپدش بر نمی دارد) و دیگری یک تالار کنفرانس بزرگ و جمعیتی بیشتر از اتاق قبلی. در هر دو لوکیشن یک صفحه بزرگ مشاهده می کنید که از آن می توان برای نمایش اسلایدهای یک ارائه استفاده کرد.

همچنین تایمری روبرویتان قرار گرفته تا دقیقا بدانید سخنرانی تان چقدر طول می کشد. امکان تماشای محیط اطراف به صورت 360 درجه هم برایتان مهیاست، و اپلیکیشن صدایی شبیه به یک جمعیت حقیقی را هم شبیه سازی کرده تا تجربه واقعی تری داشته باشید. ضمنا اگر جنب و جوش زیادی در جمعیت دیدید، می توانید از تنظیمات اپلیکیشن انیمیشن های جمعیت را غیر فعال نمایید.

Public Speaking for Cardboard اپلیکیشن بسیار هوشمندی است، و توسعه دهندگانش قصد دارند تا در آینده نزدیک قابلیت هایی همچون لوکیشن های بیشتر و امکان ضبط صدا را به آن بیفزایند. اپ مورد بحث را می توانید هم اکنون و به رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

Public Speaking for Cardboard

Public Speaking for Cardboard

سازنده: VirtualSpeech قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 81 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی