ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنیانگذار SwiftKey استارتاپی که مایکروسافت به تازگی خرید می گوید اشتباهی بزرگ مرتکب شده

Chris Hill-Scott یکی از بنیانگذاران SwiftKey است که چند ماه پس از تاسیس این شرکت سهام خود را در ازای یک دستگاه دوچرخه واگذار کرد، در نتیجه سهمی از ۲۵۰ میلیون دلار پرداخت شده توسط مایکروسافت برای ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

Chris Hill-Scott یکی از بنیانگذاران SwiftKey است که چند ماه پس از تاسیس این شرکت سهام خود را در ازای یک دستگاه دوچرخه واگذار کرد، در نتیجه سهمی از ۲۵۰ میلیون دلار پرداخت شده توسط مایکروسافت برای خرید این شرکت نخواهد داشت.

آقای Hill-Scott که اکنون در ازای حدود سالی ۸۰ هزار دلار به عنوان توسعه دهنده با دولت بریتانیا همکاری می کند، با انتشار توییتی اعلام کرده که این بزرگترین اشتباهی به شمار می رود که در زندگی خود انجام داده است.

SwiftKey در سال ۲۰۰۸ توسط جمعی از دانشجویان سابق دانشگاه کمبریج تاسیس شده بود و بر اساس تخمین روزنامه گاردین، Jon Reynolds و Ben Medlock دو مالک دیگر این کمپانی بر اساس میزان سهامی که در اختیار دارند می توانند تا ۳۶ میلیون دلار از فروش این شرکت سود به جیب زده باشند.

سخنگوی SwiftKey می گوید کریس و جان از زمان مدرسه دوست بودند و بن نیز در دانشگاه به گروه آنها ملحق می شوند. ۲ ماه بعد از تاسیس شرکت اما کریس تصمیم می گیرد سهم خود را به جان و بن فروخته و از آنها جدا شود.

این شرکت در ادامه با استفاده از هوش مصنوعی روشی را ابداع کرد که به لطف آن پیشبینی کردن کلمات بعدی در یک جمله امکان پذیر خواهد بود و مایکروسافت نیز به همین دلیل اخیراً با پرداخت ۲۵۰ میلیون دلار SwiftKey را به تملک خود درآورد.

این شرکت اکنون به عنوان زیر مجموعه بازوی تحقیقاتی مایکروسافت به حساب می آید و هنوز جزئیاتی از فعالیت های آینده آن فاش نشده است، اما تا آن زمان، می توانید گمانه زنی های تحلیلگران در مورد دلایل خرید SwiftKey توسط شرکت ساکن ردموند را مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    منم با بقیه دوستان موافقم. به نظر منم تیتر رو باید طور دیگه ای می نوشتید...

  • HazelNut
    HazelNut | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

    چی دارید میگید برا خودتون ؟ خیلی وقت سهامشو در اضای یه دوچرخه فروخته به دوستاش و از شرکت جدا شده دگ ! غیر اینه مگ؟ یا من نفهمیدم مطلبو یا همه شما !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی