ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Personal Files؛ اپلیکیشن یونیورسال ویندوز برای محافظت از فایل های شخصی

برای محافظت و قفل گذاری روی فایل های شخصی، پلتفرم اندروید میزبان بهترین و متنوع ترین اپلیکیشن هاست. با این حال، کاربران ویندوزفون هم ابزار منحصر به فردی برای این امر در اختیار دارند که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

برای محافظت و قفل گذاری روی فایل های شخصی، پلتفرم اندروید میزبان بهترین و متنوع ترین اپلیکیشن هاست. با این حال، کاربران ویندوزفون هم ابزار منحصر به فردی برای این امر در اختیار دارند که امروز به معرفی نمونه ای ایرانی و یونیورسال در این حوزه می پردازیم.

اپلیکیشن Personal Files ابزاریست که به کمکش می توانید فایل های شخصی خود را در موبایل های ویندوزفونی و رایانه های ویندوزی، با الگوریتمی ویژه قفل گذاری کنید.

Personal Files Full

Personal Files در موبایل از ویندوزفون 8.1 به بالا و در رایانه، از ویندوز 8 به بعد پشتیبانی می کند. بنابر ادعای توسعه دهنده ایرانی این اپ، Personal Files نخستین اپلیکیشن قفل گذاری پلتفرم مایکروسافت است که در آن می توان فایل های قفل گذاری شده را بدون وارد کردن آسیبی به آنها، به راحتی در پوشه های مختلف جابجا کرد.

اپ مورد بحث یک فایل منیجر داخلی دارد که در آن می توانید فایل ها را بسته به فرمت (عکس، ویدئو، موزیک و فایل) انتخاب و برای دسترسی به هر کدام یک رمز عبور در نظر بگیرید. نکته جالب اینجاست که به خاطر الگوریتم ویژه برنامه نویسی این اپ، کلیه فایل های قفل گذاری شده را می توانید بدون واهمه از فاش شدن یا بروز مشکل، در پوشه های مختلف جابجا کنید.

البته توجه داشته باشید که فایل های قفل گذاری شده با Personal Files را فقط می توانید از طریق همین اپ Restore کنید، بنابراین سعی کنید رمزهایی که برای فایل ها تعیین می کنید را حتما به خاطر داشته باشید.

Personal Files برای استفاده آزمایشی تا مدت محدودی رایگان است، اما برای ادامه کار با اپ می بایست مبلغ 3000 تومان را به صورت درون برنامه ای برای فعال شدن نسخه کامل پرداخت نمایید.

Personal Files

Personal Files

سازنده: Sky Lab قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون / ویندوز 10 حجم: 0.1 - 0.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی