ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

هارد درایو 4 ترابایتی برای اکس باکس وان عرضه شد

نسل گذشته، حجم اکثر بازی ها فراتر از ده گیگابایت نمی رفت، حتی با وجود اینکه کنسول سونی به بلو-ری پلیر مجهز بود، اما دی وی دی پلیر اکس باکس 360 محدودیت بسیاری برای توسعه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

نسل گذشته، حجم اکثر بازی ها فراتر از ده گیگابایت نمی رفت، حتی با وجود اینکه کنسول سونی به بلو-ری پلیر مجهز بود، اما دی وی دی پلیر اکس باکس 360 محدودیت بسیاری برای توسعه دهندگان ایجاد می کرد. با ورود به نسل جدید، این محدودیت برداشته شد و حجم بازی ها نیز به یک باره چندین برابر شد.

مشکل اصلی، زمانی خود را نشان می دهد که کنسول های جدید، مثل گذشته عمل نمی کنند و هر بازی پس از قرار گرفتن درون دستگاه روی هارد نصب شده و سپس اجرا می شود. این یعنی حافظه داخلی کنسول شما مرتبا پر می شود و اگر اهل بازی خریدن باشید، قطعا 500 گیگابایت کفاف نیاز شما را نخواهد داد.

کمپانی Seagate اخیرا هارد درایوی برای کنسول مایکروسافت توسعه داده که می تواند 4 ترابایت اطلاعات درون خود جای دهد. حتی اگر به شکلی اغراق آمیزی، میانگین حجم هر بازی را 50 گیگابایت هم در نظر بگیریم، این هارد به تنهایی می تواند اطلاعات 80 بازی را درون خود جای دهد.

با این حال، صفحه رسمی این محصول در وبسایت تولید کننده، به 100 بازی اشاره دارد که رقم منطقی تری است. البته نباید میزان حافظه 500 یا 1 ترابایتی خود کنسول را هم فراموش کرد که برای عمده مشتریان کفایت می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی