ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با دستکش های BearTek II می توان به صورت بی سیم وسایل الکترونیکی را کنترل نمود

استفاده از موبایل های لمسی در هوای سرد و بیرون از خانه یکی از تجربه های ناراحت کننده به شمار می رود زیرا سرمای هوا عملکرد این دستگاه ها را دچار اختلال می کند. اما ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

استفاده از موبایل های لمسی در هوای سرد و بیرون از خانه یکی از تجربه های ناراحت کننده به شمار می رود زیرا سرمای هوا عملکرد این دستگاه ها را دچار اختلال می کند. اما خوشبختانه در حال حاضر دستکش هایی اختراع شده اند که به راحتی می توان از آنها برای تایپ روی صفحات لمسی استفاده نمود. حتی با حضور آنها دیگر نیاز نیست موبایل را از جیب یا کیفتان خارج کنید زیرا همه فعالیت ها به صورت بی سیم انجام پذیر خواهند بود.

یکی از کمپانی هایی که چنین دستکش هایی را معرفی نموده، Blue Infusion Technologies است که نخستین محصول آنها دستکشی مجهز به ماژول های بلوتوث و وای فای بود تا بتوان به صورت وایرلس، تلفن هوشمند یا دوربین های GoPro را کنترل نمود. اکنون نیز نسخه دوم این محصول را با نام BearTek II معرفی و عرضه کرده که ویژگی های پیشرفته تری نسبت به نسل قبلی خود دارد.

این دستکش یک پد تماس روی شست و 6 نقطه ی لمسی روی سه انگشت دیگر (دو نقطه روی هر انگشت) دارد که به واسطه آنها فعالیت های موردنظر کاربر انجام می پذیرند. با توجه به نقطه ای که کاربر لمس می نماید، یک واکنش متفاوت روی دستگاهی که با دستکش جفت شده صورت می پذیرد.

با استفاده از ماژول بلوتوث، کاربران می توانند تماس های تلفنی را پاسخ داده، موزیک را عوض نموده یا فعالیت های دیگری را به انجام برسانند. از طریق ماژول وای فای نیز قادر هستند تا GoPro را فعال یا غیر فعال کرده یا حالت عکاسی را عوض کنند.

از جمله ویژگی های جدید BearTek II می توان به قابلیت سوئیچ نمودن میان بلوتوث/تلفن و وای فای/دوربین از طریق اپلیکیشن اندروید یا iOS اشاره نمود. به این مفهوم که هر 6 نقطه لمسی در حالت اول کنترل موبایل را به دست دارند و در حالت دوم نیز همه نقاط لمسی دستکش فقط تنظیمات و فعالیت های دوربین را انجام خواهند داد.

با لحاظ کردن این مسئله در ذهن کاربر می تواند به راحتی فعالیت های مورد نظر خود را از راه دور روی تلفن هوشمند خود اعمال نماید.

این دستکش ها ضدآب هستند و در نسخه جدید، بازخورد لمسی نیز دارند، به طور مثال هنگامی که تماس تلفنی به کاربر می رسد دستکش به صورت لرزش آن را اعلام خواهد نمود. بعلاوه، کیت توسعه دهندگان آن نیز ارائه گشته و در نتیجه طراحان شخص ثالث می توانند دیوایس ها یا اپلیکیشن هایی که با این سیستم سازگاری دارد را ساخته و عرضه نمایند.

میزان شارژدهی در نسخه اول این دستکش حدود 80 ساعت است اما به ادعای سازنده هایش بهبود خواهد یافت و بیشتر از این خواهد شد.

این دستکش در حال حاضر در وب سایت جمع سپاری Indiegogo پیش فروش می گردد و می توانید با پرداخت 99 دلار یک جفت از آن را خریداری نمائید. این در حالیست که قیمت نهایی آن در زمان عرضه 225 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی