ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جشنواره فروش «۹ شگفت انگیز» دیجی کالا آغاز شد

نمی توان کتمان کرد که این روزها بسیاری از افراد خرید کردن به صورت آنلاین را به خرید به شیوه های سنتی که بسیار زمان بر هم بودند ترجیح می دهند. در عمل چنین رویکردی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۰

نمی توان کتمان کرد که این روزها بسیاری از افراد خرید کردن به صورت آنلاین را به خرید به شیوه های سنتی که بسیار زمان بر هم بودند ترجیح می دهند. در عمل چنین رویکردی سبب شده تا در طی سالیان گذشته فروشگاه های اینترنتی بزرگی همچون «آمازون» و «علی بابا» شکل بگیرند و هر روز نیز دامنه ی فعالیت خودشان را گسترده تر نمایند.

در کشورمان ایران هم از چند سال پیش رفته رفته شاهد آغاز رقابت در عرصه ی خرده فروشی آنلاین بودیم. در این زمینه نام های زیادی ظهور کردند و پس از مدتی از صحنه کنار رفتند و تنها چند شرکت معین بودند که توانستند دوام آورده بر مشکلات غلبه کرده و در نهایت رشد نمایند که از جمله ی آنها می توان به دیجی کالا اشاره داشت.

دیجی کالا اکنون در آستانه تولد ۹ سالگی اش قرار گرفته و در همین راستا از ساعت ده صبح امروز، یعنی دوشنبه ۱۹ بهمن ۹۴، جشنواره فروشی با عنوان «۹ شگفت انگیز» را به مدت دو روز راه اندازی کرده است. در این جشنواره ۱۰۰۰ محصول متنوع ارائه خواهد شد و هر ۲ ساعت ۱۰ کالای شگفت انگیز متفاوت و ۵ محصول منتخب با تخفیف هایی ویژه به کاربران عرضه خواهد گشت.

برای آگاهی بیشتر از جشنواره یاد شده و اطلاع از کالاهایی که شامل تخفیف شده اند می توانید به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حسام
    حسام | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    یه مشت کالای بی مصرف رو که رودستش مونده گزاشته واسه حراج.تنها کالایی که ارزش خرید توی حراجیش رو داره محصولات nike هستش که داره 50 درصد تخفیف میده روش.مثلا کتونی های nike که 300 تومن به بالا بود قیمتاش رو داره زیر 150 تومن میده که این انصافا ارزش خرید داره.خصوصا اینکه ارسال سفارشات توی این حراجیش رو رایگان گزاشته

مطالب پیشنهادی