ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کارگردان کوانتوم بریک: احتمال ساخت نسخه دوم وجود دارد

کمپانی های بزرگ بازی سازی، با سرمایه گذاری روی یک عنوان، آینده ای درخشان را برایش پیش بینی می کنند اما استودیوهایی چون Remedy، هیچ گاه چنین رویه ای را در پیش نگرفته اند تا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

کمپانی های بزرگ بازی سازی، با سرمایه گذاری روی یک عنوان، آینده ای درخشان را برایش پیش بینی می کنند اما استودیوهایی چون Remedy، هیچ گاه چنین رویه ای را در پیش نگرفته اند تا ثروتمندتر از قبل شوند. به همین سبب، هر گاه عنوان جدیدی از سوی این استودیوها منتشر می شود، کمال کیفیت را در آن ها مشاهده می کنیم.

با وجود شخصی چون سم لیک به عنوان نویسنده و کارگردان خلاق در این استودیو، بعید به نظر می رسد که شاهد ساخت ادامه های ضعیف باشیم. ذهن خلاق سم لیک همیشه آماده ی داستان سرایی های فوق العاده بوده، بنابراین از نگاه وی، ساختن کوانتوم بریک 2 اتفاق نمی افتد، مگر اینکه ایده خوبی به سراغش آید.

لیک در همایشی که اخیرا در پاریس برگزار شد در مورد ساخت بازی توسط استودیو Remedy توضیحاتی ارائه داد. وی می گوید همیشه به گونه ای بُن مایه ی داستان و پیش زمینه را فراهم می کنند که برای بیشتر از یک بازی قابل استفاده باشد. خصوصا اگر این بازی پیرامون سفر در زمان باشد.

با این تفاسیر، داستان جک در Qunatum Break بسیار مستحکم و صریح بیان شده و پیش زمینه داستانی آن بسیار قدرتمند است. یک شروعی در نظر گرفته شده و یک پایان، داستان جک به پایان می رسد اما همچنان دنیای کوانتوم بریک جا برای تعریف داستان های نو را خواهد داشت.

از سوی دیگر باید توجه داشت که استودیو فنلاندی Remedy سابقه درخشانی در زمینه سرعت عمل بالا ندارد و شاید بازی بعدی آن ها حتی طی دهه جاری عرضه نشود. با این حال، استخدام نیرو برای ساخت بازی جدید آن ها آغاز شده. چه کوانتوم بریک 2، چه آلن ویک 2 و چه یک بازی جدید دیگر، احتمالا به این زودی شاهد عرضه اش نخواهیم بود.

در ویدیوی زیر می توانید بخشی از مراحل موشن کپچر، ضبط صدا و تصویربرداری بازی را مشاهده کنید. بازی سازی همانند گذشته ساده و کم هزینه نیست و تک تک المان های آن نیازمند عوامل و تجهیزات حرفه ای هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammadfalla
    mohammadfalla | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    chera noskhe mac nadare akhe

مطالب پیشنهادی