ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل در حال توسعه یک هدست واقعیت مجازی است

بر اساس گزارشی که امروز از سوی فایننشال تایمز به انتشار رسیده، گوگل اکنون در حال توسعه یک هدست واقعیت مجازی حرفه ای بوده و به نظر می رسد تلاش های این شرکت در زمینه گسترش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

بر اساس گزارشی که امروز از سوی فایننشال تایمز به انتشار رسیده، گوگل اکنون در حال توسعه یک هدست واقعیت مجازی حرفه ای بوده و به نظر می رسد تلاش های این شرکت در زمینه گسترش استفاده از «کاردبورد»، صرفا شروع به کار گوگل در زمینه واقعیت مجازی بوده است.

گفته می شود که این هدست برای موبایل های اندرویدی توسعه خواهد یافت و در واقع نقش جانشین کاردبورد را دارد.

منبع یاد شده گزارش می دهد که هدست مورد بحث از سنسورهای بهتر و یک کیس پلاستیکی با کیفیت بالا بهره خواهد برد. اکنون به نظر می رسد که این شرکت درحال توسعه هدستی شبیه به Gear VR سامسونگ است که سال پیش فروش آن آغاز شد.

گفته می شود که در کنار این هدست، گوگل تصمیم دارد پلتفرم Android VR را نیز رونمایی کند.

فایننشال تایمز گمانه زنی می کند که این محصول به احتمال بسیار زیاد در کنفرانس توسعه دهندگان این کمپانی ملقب به Google I/O رونمایی شده و سپس در ماه سپتامبر از راه می رسد.

اما در خصوص Android VR باید بگوییم که اکنون بیش از یک سال است که این پلتفرم در مقر گوگل در حال توسعه بوده و قرار است هماهنگی قابل توجهی میان تلفن های هوشمند اندرویدی و هدست های واقعیت مجازی ایجاد نماید. لازم به اشاره است که Android VR در هسته اصلی سیستم عامل اندروید نهادینه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی