ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اجرای Red Dead Redemption روی اکس باکس وان بالاخره میسر شد

مایکروسافت به سرعت در حال افزودن بازی های بیشتر به برنامه ی Backward Compatibility است که به کاربران اکس باکس وان اجازه می دهد تا بازی های اکس باکس 360 را روی دستگاه جدید خود ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

مایکروسافت به سرعت در حال افزودن بازی های بیشتر به برنامه ی Backward Compatibility است که به کاربران اکس باکس وان اجازه می دهد تا بازی های اکس باکس 360 را روی دستگاه جدید خود اجرا کنند. طی آخرین گزارش، حالا Red Dead Redemption، عنوانی که در صدر لیست مورد انتظارترین بازی های برنامه قرار داشته، حالا روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت قابل اجرا است.

علاوه بر این عنوان، Left 4 Dead، هیلو وارز، Castlevania: Symphony of the Night و Tekken Tag Tounamnet 2 نیز گویا در راه افزوده شدن به لیست بازی ها هستند. به گفته وبسایت Xboxyen، عنوان جهان باز و وسترن راک استار، حالا قابلیت اجرا روی اکس باکس وان را پیدا کرده، اما فقط ورژن دیجیتالی.

یعنی اگر در حال حاضر دیسک اوریجینال بازی را در اختیار داشته باشید، قابلیت نصب بازی را نخواهید داشت اما دارندگان نسخه دیجیتالی، با دانلود بازی، به راحتی می توانند از گشت و گذار در غرب وحشی لذت ببرند.

بنابراین، اگر چنین شرایطی را در اختیار دارید، با تماشای ویدیوی زیر می توانید همین امروز، Red Dead Redemption را روی کنسول خود نصب و بازی کنید. مایکروسافت احتمالا به زودی بیانیه ای در این رابطه منتشر خواهد ساخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    ویدیو لینکش اشتباهه.

  • حسین
    حسین | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    خبر تکذیب شد.

    جالبه این خبر دیروز اومد و امروز صبح خبر تکذیبش اومد. اونوقت شما تازه این خبرو نوشتی

مطالب پیشنهادی