ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپیسر از فلش یو اس بی تازه خود با بهره مندی از حسگر اثر انگشت پرده برداشت

اپیسر یکی دیگر از شرکت های تایوانی تولید کننده محصولات گروه حافظه است که در سال های اخیر حضور پررنگی در بازار ایران پیدا کرده و محصولات مختلف آن از انواع رم گرفته تا فلش ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۵۵

اپیسر یکی دیگر از شرکت های تایوانی تولید کننده محصولات گروه حافظه است که در سال های اخیر حضور پررنگی در بازار ایران پیدا کرده و محصولات مختلف آن از انواع رم گرفته تا فلش یو اس بی، هارد اکسترنال و اس اس دی مشتریان خاص خود را پیدا کرده است.

حالا براساس بیانیه خبری رسمی منتشر شده از سوی شرکت داده پرداز رایانه متین، نماینده رسمی اپیسر در ایران، این شرکت از فلش یو اس بی تازه خود که مجهز به سیستم اسکن اثر انگشت برای تشخیص هویت است رونمایی کرده.

در ادامه توجه شما را به بیانیه رسمی خبری این شرکت در این باره جلب می کنیم. 

کمپانی اپیسر از جدیدترین فلش مموری خود رونمایی کرد. فلش مموری AH650 بهره مند از سیستم احراز هویت با استفاده از اثر انگشت است. این فلش مموری مجهز به آخرین سیستم تشخیص اثر انگشت بوده که با استفاده از تکنولوژی تشخیص هویت بیومتریک و تشخیص اثرانگشت تا زاویه 360 درجه، از داده‌ها خصوصی و عمومی شما محافظت می نماید.

این محصول با طراحی تحسین برانگیز خود موفق به دریافت جایزه 2016  Award  Taiwan Excellenceو ICT Month Innovative Elite شده است.

امروزه استفاده از فلش مموری‌ ها به طور فزاینده‌ای متداول شده است بنابراین امنیت اطلاعات موضوعی حیاتی بوده و یکی از بحث‌های مهم از جهت ترکیب امنیت و قابلیت حمل به شمار می رود. فلش مموری AH650 از اثر انگشت افراد به عنوان ابزاری منحصر ‌به‌ فرد و غیرقابل تشخیص جهت محرمانه نگه داشتن اطلاعات استفاده می نماید.

با استفاده از این قابلیت کاربران مشکلی از لحاظ به خاطر سپردن رمزهای عبور نخواهند داشت و به آسانی می‌توانند با اثرانگشت به اطلاعات دسترسی داشته باشند.

AH650 اپیسر دارای نرم افزار انحصاری برای ثبت و مدیریت اثرانگشت است و دو بخش عمومی و خصوصی (محافظت شده توسط سیستم اثرانگشت) برای آن درنظر گرفته شده است. قبلا برای دسترسی به اطلاعات می‌بایست از Plug and play جهت ورود رمزعبور استفاده می‌شد اما اکنون شما با استفاده از سیستم تشخیص اثرانگشت به آسانی و با سرعت بالا می‌توانید به اطلاعات خود دسترسی داشته‌ باشید.

طراحی آرگونومیک

لبه‌های بیرونی و برش الماس گونه این‌ فلش یو اس بی باعث می ‌شود کاربران بدون نگاه کردن و با استفاده از حس لامسه خود، سطح قابل لمس (sensing area) را پیدا نمایند. همچنین این فلش مموری غیر قابل لغزش بوده و به آسانی می توان آن را در دست گرفت.

سرعت بالا برای خواندن فایل‌های حجیم

فلش مموری AH650 با اینترفیس USB3.0 ، با سرعت خواندن 130MB/s ،در دو رنگ طلایی و نقره‌ای در ظرفیت‌ها 32 و 64 گیگابایت قابل دسترس است تا کاربران امکان ذخیره فایل‌های با حجم بالا را داشته باشند. این محصول مناسب برای افرادی است که بیشترین امنیت و کارایی را برای اطلاعات خود نیاز دارند. AH650 توسط شرکت داده پرداز رایانه متین عرضه و گارانتی می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    خیلی عالیه. اگه حسگر اثر انگشت برای هاردهای اکسترنال هم استفاده بشه خیلی خوب میشه و درضمن باید کم کم در کنار یو اس بی سه معمولی، از یو اس بی تایپ سی هم به طور همزمان پشتیبانی کنن تا با استانداردهای آینده که تا چند وقت دیگر همه گیر میشن هم سازگاری داشته باشن.

  • حسن کهریزی
    حسن کهریزی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    جالبه بود

مطالب پیشنهادی