ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تایتانفال 2 بخش داستانی خواهد داشت

تایتانفال، توسط خالقین سری Call of Duty ساخته شد. پس از مشاجرات گسترده ی استودیو Infinity Ward با اکتیویژن، ناشر Call of Duty، مسئولین استودیو تصمیم گرفتند تا استودیوی جدیدی تاسیس کرده و بازی خودشان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

تایتانفال، توسط خالقین سری Call of Duty ساخته شد. پس از مشاجرات گسترده ی استودیو Infinity Ward با اکتیویژن، ناشر Call of Duty، مسئولین استودیو تصمیم گرفتند تا استودیوی جدیدی تاسیس کرده و بازی خودشان را با همکاری الکترونیک آرتز بسازند.

در نتیجه، تایتانفال پدید آمد و برخلاف انتظار، یک بازی کاملا آنلاین، بدون بخش داستانی بود. جسی استرن، سرپرست نویسندگان تایتانفال اما حالا در گفتگو با فوربس در این رابطه می گوید که نسخه دوم بازی، بخش داستانی مخصوص به خودش را خواهد داشت.

گفته می شود که Respawn Entertainment در زمان توسعه تایتانفال به اندازه کافی منابع در اختیار نداشته تا هم بخش داستانی و هم بخش مالتی پلیر را بسازد. اما حالا و با فروش فوق العاده بالای بازی شان، فرصت دارند تا داستانی جذاب هم در کنار بخش چند نفره داشته باشند.

استرن می گوید که آن ها از جنگ داخلی آمریکا برای طراحی نسخه بعدی استفاده کرده اند، اما قرار نیست در تاریخ به عقب بازگردیم و با اسلحه های قدیمی بجنگیم. همچنان ربات های عظیم، محوریت خواهند داشت. و جای تعجب نیست که بگوییم این عنوان برخلاف نسخه پیشین، برای پلی استیشن 4 هم عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • vahid50
    vahid50 | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    خداکنه هم بخش داستانی و هم بخش انلاینش خوب باشن

  • یاسی
    یاسی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    چه خوب..

مطالب پیشنهادی