ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلیغ تازه تویوتا پریوس برای رقابت های سوپر باول [تماشا کنید]

تویوتا پریوس ماشین خوبی است اما آیا آنقدر خوب هست که چند سارق برای اجرای نقشه شوم خود و سرقت از بانک از آن استفاده نمایند و دست آخر هم، با آن از صحنه جرم ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

تویوتا پریوس ماشین خوبی است اما آیا آنقدر خوب هست که چند سارق برای اجرای نقشه شوم خود و سرقت از بانک از آن استفاده نمایند و دست آخر هم، با آن از صحنه جرم بگریزند. این سناریویی است که تویوتا سعی دارد در تبلیغ تازه خود مخاطبانش را در پذیرش آن مجاب کند.

در این تبلیغ که ظاهرا در جریان مسابقات فوتبال Super Bowl 50 اتفاق می افتد و چهار سارق که نقش سه نفرشان را هم کریس بوئر، پابلو شربر و جیمز رنسون (سه عضو خانواده سوبوتکا در سریال تلویزیونی The Wire) بازی می کنند، برای یافتن ماشین و گریختن از صحنه جرم در تکاپو هستند و ابتدا قصد دارند که از تاکسی های اوبر برای این منظور استفاده نمایند اما دست آخر تصمیم می گیرند یک دستگاه تویوتا پریوس را سرقت کنند و یک کیسه از پول های سرقتی را هم برای مالک ماشین بگذارند.

در ادامه ماجرا، تعقیب و گریزی میان سارقان و ماشین پلیس اتفاق می افتد و نیروهای پلیس همزمان که در تعقیب آنها هستند از باورهای رایجی می گویند که در مورد این ماشین وجود دارد و برای نمونه در مورد سادگی دستگیر کردن سارقان در پرسوی حرف می زنند.

در هر حال لازم است اضافه نماییم که این دومین تبلیغ تهیه شده برای رقابت های سوپرباول است که امسال برای پریوس ساخته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mosi
    Mosi | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    تبلیغ کار فایندر که کوین هارت توش بود عالی بود!

مطالب پیشنهادی