ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرویس شارژ خودکار ایرانسل راه اندازی شد

اگر شما هم از کاربران خطوط اعتباری هستید حتما بارها و بارها با مشکل قطع شدن مکالمه به دلیل تمام شدن اعتبار روبرو شده اید. ایرانسل که عنوان دومین اپراتور بزرگ کشورمان را در اختیار ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۵۵

اگر شما هم از کاربران خطوط اعتباری هستید حتما بارها و بارها با مشکل قطع شدن مکالمه به دلیل تمام شدن اعتبار روبرو شده اید. ایرانسل که عنوان دومین اپراتور بزرگ کشورمان را در اختیار دارد، با در نظر داشتن همین مساله راهکاری را ارائه نموده که به موجب آن سیم کارت کاربر به صورت خودکار شارژ می گردد و نیاز به خرید دستی نخواهد داشت.

در ادامه این مطلب توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت در این رابطه جلب می کنیم.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان اعتباری این اپراتور که سرویس شارژ خودکار را فعال می‌کنند، بدون نیاز به خرید مکرر شارژ، به بانک این اجازه را می‌دهند تا به صورت خودکار مبلغ شارژ را از حسابشان کسر کند.

با استفاده از این سرویس، هر بار که مقدار شارژ مشترک به آستانه تعیین شده برسد، به صورت خودکار، حساب ایرانسل او به مبلغی که از پیش تعیین کرده است شارژ شده و وی از طریق پیامک از شارژ حسابش مطلع می‌شود. به این ترتیب، نگرانی مشترک بابت نداشتن شارژ در زمان ضرورت از بین می‌رود.

مشترکان اعتباری ایرانسل می‌توانند برای فعال کردن رایگان این سرویس، به بخش «حساب‌های ریالی» در وب‌سایت بانکداری اینترنتی بانک ملت مراجعه و در قسمت «مدیریت قبض و خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری» با انتخاب «بانک پرداخت» درخواست فعال‌سازی را ثبت کنند. به زودی امکان استفاده از این سرویس برای دارندگان حساب سایر بانک‌ها نیز فراهم می‌شود.

بر اساس این گزارش، شارژ سیم‌کارت از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی www.irancell.ir نیز برای مشترکان اعتباری امکان‌پذیر است. همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند با نصب اپلیکیشن «ایرانسل من» نسبت به مدیریت حساب ایرانسلی خود اقدام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مهدیکو
    مهدیکو | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    یعنی اینکه شماره کارت و پسوردمونو بدیم دست ایرانسل هر موقع هم خواست موجودی و گردش حسابمونو ببینه و ...
    حریم خصوصی چی میشه؟

    • ایرانی
      ایرانی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

      مطلب رو خوندی؟؟؟

    • samir1374
      samir1374 | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

      بخش «حساب‌های ریالی» در وب‌سایت بانکداری اینترنتی بانک ملت

      تو سایت بانک اطلاعات رو وارد میکنید نه تو سایت ایرانسب که نگران به دست ایرانسل افتادن اطلاعاتتون باشید!

مطالب پیشنهادی