ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پروژه DREAM؛ رویای بازگشت سگا به بازار کنسول ها

این روزها همه چیز در کیک استارتر پیدا می شود. از تقاضای چند دلار ساده برای درست کردن سالاد گرفته، تا بالا کشیدن پول مردم. البته این جنبه های ناپسند وبسایتی هستند که مسبب اتفاقات ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

این روزها همه چیز در کیک استارتر پیدا می شود. از تقاضای چند دلار ساده برای درست کردن سالاد گرفته، تا بالا کشیدن پول مردم. البته این جنبه های ناپسند وبسایتی هستند که مسبب اتفاقات بزرگی شده. از سوی دیگر، اگر کیک استارتر نبود، شاید شاهد آکیلس ریفت و موج هدست های واقعیت مجازی به این زودی ها نبودیم. جمع آوری سرمایه عمومی اما حالا بسیار گسترش یافته و توسعه دهندگان بسیاری از آن بهره می جویند.

تعدادی از علاقه مندان به کنسول دریمکست و شرکت سگا، حالا دستگاهی توسعه داده اند که از نگاه آن ها Dreamcast 2 نام دارد. کنسول دریمکست، سال 1998 به بازار عرضه شد اما در مقابل پلی استیشن 2 شکست مفتضحانه ای خورد. همین عامل سبب شد تا کمپانی سگا دیگر سمت تولید کنسول نرود.

نکته جالب توجه این است که سگا از پروژه DREAM با خبر است، اما تاکنون سعی در بازنگه داشتن برتی وایزمن و جوآن فریمن، توسعه دهندگان دستگاه نداشته است. فریمن می گوید که بارها پیگیر شده اند تا بدانند مقامات سگا چه نظری در این رابطه دارند و یکی از اعضای کمپانی گفته زمانی که پروژه تان کامل شد، نمونه ای برای مان بفرستید تا آن را به دست افراد صاحب نظر برسانیم.

البته مشخص نیست که پروژه DREAM قرار است چه مشخصه هایی داشته باشد اما عدم اقدام قانونی سگا در این زمینه بسیار جالب به نظر می رسد. اگر این پروژه موفق از آب در آید، شاید حتی شاهد همکاری تیم توسعه دهنده با کمپانی سگا نیز باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amirmahdi
    amirmahdi | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    ps vs xbox vs nx vs Sega

  • Khodam
    Khodam | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    Ps xbox sega

مطالب پیشنهادی