ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تا دو سال دیگر تکنولوژی واقعیت مجازی را به شکل کامل با iOS ادغام می کند

«جین مانستر» (Gene Munster)، تحلیلگر ارشد موسسه آماری Piper Jaffray در گمانه زنی جدید خود خبر داده که اپل تصمیم دارد تا دو سال آینده پلتفرم نرم افزاری iOS را به مرکزیت دستگاه هایی مبتنی بر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

«جین مانستر» (Gene Munster)، تحلیلگر ارشد موسسه آماری Piper Jaffray در گمانه زنی جدید خود خبر داده که اپل تصمیم دارد تا دو سال آینده پلتفرم نرم افزاری iOS را به مرکزیت دستگاه هایی مبتنی بر واقعیت مجازی و افزوده بدل سازد؛ محصولاتی که در همان دو سال آینده رونمایی خواهند شد.

وی باور دارد که اپل (همانند مایکروسافت) در پی استفاده از «واقعیت ترکیبی» است و به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۸ شاهد دستاوردهای شرکت مذکور در همین زمینه خواهیم بود.

با توجه به آمار ارائه شده توسط کارمندان کنونی شرکت اپل در لینکداین، این کمپانی اکنون دست کم ۱۴۱ نفر کارمند دارد که پیش از این سابقه کار در زمینه توسعه فناوری های مرتبط با واقعیت مجازی را در کارنامه کاری خود داشته اند. البته باید بیان نمود که همین جستجو برای مایکروسافت و گوگل به ترتیب تعداد ۴۲۵ و ۲۶۷ کارمند را به دنبال خواهد داشت.

آقای مانستر باور دارد که اپل همچنین در پی توسعه هدستی است که بتواند هولوگرافیک ها را در تصاویر واقعی به نمایش بکشد.

این در حالیست که وی در ادامه می گوید اپل در ابتدای کار به دنبال آن است تا با استفاده از آیفون، تکنولوژی واقعیت مجازی را به دست کاربران برساند. او می گوید که تا سال ۲۰۱۸ شرکت ساکن کوپرتینوی کالیفرنیا آماده خواهد بود تا پلتفرم نرم افزاری مخصوص این کار را به دست توسعه دهندگان شخص ثالث برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی