ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی ترسناک Visage با الهام از پروژه سایلنت هیلز کوجیما معرفی شد [تماشا کنید]

اگرچه هیدئو کوجیما و گیرمو دل تورو هیچوقت نتوانستند پروژه سایلنت هیلز خود، که با نام پروژه P.T. نیز شناخته می شود، را به پایان برسانند اما به نظر می رسد که استودیوهای دیگر قصد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۳:۱۵

اگرچه هیدئو کوجیما و گیرمو دل تورو هیچوقت نتوانستند پروژه سایلنت هیلز خود، که با نام پروژه P.T. نیز شناخته می شود، را به پایان برسانند اما به نظر می رسد که استودیوهای دیگر قصد دارند با الهام از کار آن ها، عناوینی منحصر به فرد در ژانر وحشت پدید آورند. سال گذشته، توسعه دهنده ای به نام الیسون رود از بازی جدید خود با الهام از P.T. در وب سایت کیک استارتر رونمایی کرد که البته در جذب ناشر ناکام ماند.

اما حالا نوبت به استودیویی کانادایی رسیده که شانس خود در این زمینه را امتحان کنداین استودیو که Sad Square نامیده می شود، به تازگی از بازی جدید خود به نام Visage در کیک استارتر رونمایی کرده که مشخصا می خواهد ردپای سایلنت هیلز را دنبال کند. در توضیحات صفحه رسمی Visage آمده که بازی مورد بحث، الهامات بسیار زیادی از بازی هایی چون سایلنت هیلز و Phantasmagoria داشته و در تریلر انتشار یافته از آن نیز، این موضوع کاملا روشن است.

visage_1

تیم سازنده بازی در مرحله اول، درخواست رقم 35 هزار دلار کانادا را از حامیان مالی کیک استارتر داشت و در حالی که هنوز 33 روز تا پایان کمپین آن باقی مانده، به این رقم دست یافت. چند هدف گذاری دیگر نیز در صفحه کیک استارتر Visage قرار داده شده و سازندگان با رسیدن به اهداف مالی معینی، قصد دارند بازی را روی کنسول های نسل هشتم نیز عرضه کرده و چند پایان مختلف برای آن تدارک بینند.

بنابر توضیحات صفحه رسمی Visage، بازی در خانه ای بسیار بزرگ می گذرد که ظاهرا اتفاقات وحشتناکی در آن به وقوع پیوسته است. گیمر با گشت و گذار در اتاق های خانه و هزارتو های بی انتها، باید به حقیقت وقایع داخل خانه پی ببرد. این پس زمینه داستانی، گیمرها را وارد ماجراجویی هایی خواهد کرد که حتی از تصور وی نیز خارج است.

در حال حاضر، پلتفرم هایی که Visage روی آن ها عرضه خواهد شد به صورت دقیق مشخص نیست اما سازندگان قصد دارند که آن را در ژانویه 2017 روی پی سی عرضه کنند. در پایین می توانید تریلر 12 دقیقه ای از گیم پلی وحشتناک بازی را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Viento
    Viento | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    من عاشق این سبک بازیم ، ختما تهیه میکنم ش، ممنون

  • عماد
    عماد | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    خیلی تو مخی و کند بازی می کرد روند بازیم فکر کنم کند بود و زود تکراری شه عمرا به پای سایلنت هیل نرسه . اون کجا این کجا . مخصوصا که اول شخص بود . حال نداد

مطالب پیشنهادی