ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به نمایش کشیده شدن صحنه آهسته قرار گرفتن تله موش روی زبان انسان [تماشا کنید]

پیش از ورود به مطلب باید بدانید که The Slow Mo Guys یک مجموعه ویدئوی اینترنتی در زمینه علم و فناوری است که توسط فردی به نام «گوین فری» راه اندازی شده. در این برنامه ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

پیش از ورود به مطلب باید بدانید که The Slow Mo Guys یک مجموعه ویدئوی اینترنتی در زمینه علم و فناوری است که توسط فردی به نام «گوین فری» راه اندازی شده. در این برنامه های ویدئویی همیشه شاهد شیرین کاری های مجری های آن بوده ایم و او سعی می کند برخی وقایع را به شکلی صحنه آهسته به تصویر کشید و آنچه که به شکل معمول از دیدگان ما به خاطر سرعت بالای رویداد نهان می ماند را آشکار سازد.

حالا این بار گروه مذکور نوعی ویدئو ضبط نموده اند که کمی دردناک به نظر می رسد و بهتر است کسانی که طاقتش را ندارند آن را تماشا نکنند؛ این کلیپ با تکنیک صحنه آهسته و 2 هزار فریم در ثانیه ای ضبط شده و در آن شاهد این خواهید بود که «دن گروچی» وسیله ای همانند تله ی موش را روی زبان خود قرار می دهد.

همان طور که در تصویر خواهید دید، «گروچی» چندین بار از انجام این کار فرار می کند زیرا خودش هم می داند این آزمایش واقعا دردناک است. با اینکه زبان او در نتیجه این کار از وسط دو نیم نشد اما کاملا مشخص است که چه دردی به او وارد گشته.

برای تماشای این صحنه ی دلهره آور می توانید ویدئوی زیر را تماشا نمائید. البته لازم به یادآوری نیست که نباید هرگز این کار را در خانه امتحان کنید چون پس از دیدن این فیلم خودتان متوجه می شوید که این کار به جای اینکه جالب باشد، خطرناک و البته بسیار دردناک است. خود تیم Slow Mo Guys نیز از اجرای این طرح خود پشیمان هستند.

bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amirmahdi
    amirmahdi | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    فکر کنم تا 2 ماه نتونه چیزی بخوره

  • آریا
    آریا | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    دیوانن اینا.
    یاد jackass افتادم

    • سعید
      سعید | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

      دقیقا ........

      کاشکی ما هم وقت اینکارارو داشتیم :)))))))))))

مطالب پیشنهادی