ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ادوبی َAnimate CC را همراه با قابلیت های جدید عرضه کرد

در ماه دسامبر ادوبی خبر داد که به خاطر پیشی گرفتن HTML 5 بر فلش (به عنوان اصلی ترین شیوه نمایش انیمیشن تحت وب) نرم افزار Flash Professional را با انیمیت سی سی جایگزین می کند. حالا این کار انجام ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

در ماه دسامبر ادوبی خبر داد که به خاطر پیشی گرفتن HTML 5 بر فلش (به عنوان اصلی ترین شیوه نمایش انیمیشن تحت وب) نرم افزار Flash Professional را با انیمیت سی سی جایگزین می کند.

حالا این کار انجام شده و همزمان «لیستی طولانی» از قابلیت های جدید نیز برای انیمیت سی سی منتشر شده است. قابلیت های جدید از برس های هنری جدید تا یک سکوی چرخنده را در بر می گیرد که محتوای آن با حفظ مقیاس تغییر سایز می دهد و ادوبی هم دموهای زنده ای را از این نرم افزار روی کانال Twitch.tv خود منتشر کرده است.

این دموها تحت عناوین مختلفی چون یادگیری ادوبی انیمیت سی سی، ساخت بازی به صورت زنده و موسیقی و انیمیشن زنده را در بر می گیرند. انتشار لایو این نرم افزار از امروز آغاز می گردد و جدول زمانی دقیق تر هم در سایت Twitch.tv ادوبی موجود است.

شرکت ارائه دهنده این محصول همچنین ابزار طراحی وبسایت خود به نام Muse CC را هم به روز رسانی کرده و طرح های رسپانسیو تازه ای را به آن افزوده است. در نهایت لازم است به بریج اشاره نماییم که مجددا باز گشته است و آپدیت های تازه ای برای آن ارائه گردیده که برای نمونه امکان ایمپورت کردن محتوا از iOS و دستگاه های اندرویدی و همچنین دوربین های دیجیتالی در  OS X 10.11 را برای کاربر فراهم می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی