ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر زنده و اطلاعات جدید از گلکسی S7 و S7 Edge [به روز رسانی شد]

پس از ماه ها شایعه و خبرهای گوناگون و همچنین دیدن رندرهای کامپیوتری مختلف، بالاخره امروز تصویری زنده از پرچمدار بعدی سامسونگ به فضای مجازی راه یافت. تصویر منتشر شده از گلکسی اس ۷ مربوط ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۰

پس از ماه ها شایعه و خبرهای گوناگون و همچنین دیدن رندرهای کامپیوتری مختلف، بالاخره امروز تصویری زنده از پرچمدار بعدی سامسونگ به فضای مجازی راه یافت. تصویر منتشر شده از گلکسی اس ۷ مربوط به بخش پشتی دستگاه می شود و خبر می دهد که همین تلفن هوشمند در این قسمت شباهت زیادی به نوت ۵ پیدا کرده و گوشه های آن خمیده شده اند.

تا معرفی رسمی گلکسی اس ۷ کمتر از دو هفته باقی مانده و به زودی شاهد انتشار اخبار رسمی در مورد این موبایل پرچمدار در کنگره جهانی موبایل خواهیم بود.

اما نکته ای دیگر که در همین تصویر مشهود است، مربوط به کاهش برآمدگی ماژول دوربین می شود. اگر به خاطر داشته باشید پیش از این نیز برایتان گفته بودیم که گلکسی اس ۷ از برآمدگی دوربین اندک برخوردار خواهد بود.

باز هم با نگاهی دیگر به تصویر می توان بیان نمود که شاسی و کمربند دستگاه، از جنس فلز بوده و سایر قسمت های آن را شیشه پوشانده است. البته بیراه هم نیست اگر تصویر فوق را مرتبط با یک نمونه اولیه و نهایی نشده بدانیم.

از سوی دیگر خبر می رسد که عمر باتری گلکسی اس ۷ نیز افزایش داشته و کاربر می تواند در عرض نیم ساعت آن را از صفر تا ۸۰ درصد شارژ کند. این محصول همچنین به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز F/1.7 تجهیز شده است.

اما در مورد قیمت دستگاه نیز خبر می رسد که گلکسی اس ۷ قرار است در ازای پرداخت بهای ۷۴۰ دلاری در اختیار کاربران قرار گیرد در حالی که نمونه Edge از قیمت ۸۹۰ دلاری برخوردار خواهد بود.

Samsung-Galaxy-S7-Edge-Live-Image-Leak

اما اجازه دهید بیشتر در مورد نمونه Edge صحبت کنیم. امروز تصویری از این دستگاه نیز منتشر شده که بخش جلویی و نمایشگر خمیده آن را به نمایش می کشد. در این تصویر می توان دید که موبایل یاد شده توسط بنچمارک AnTuTu در حال آزمایش شدن است و توانسته امتیازی برابر با ۱۳۴۷۰۴ را به دست آورد.

آنطور که تا کنون گفته شده گلکسی اس ۷ اج از نمایشگری ۵.۵ اینچ با رزولوشن 2K بهره برده، ۴ گیگابایت رم دارد و به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی BRITECELL مجهز شده. پیشتر خبر رسیده بود که این تلفن هوشمند از یک باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری نیز برخوردار است.

 

به روز رسانی: انتشار تصویر تازه ای از بخش کناری پرچمدار سامسونگ که حکایت از کم شدن برجستگی دوربین دارد.

galaxy-s7-side-ed

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • Kazem
    Kazem | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

    تا جایی که من میدونم سامسونگ همیشه ایراد داشته یا مشکل برامدگی لنز داره یا اس دی کارتو بر میداره دوباره میاره تو سری جدیدش،زد آبشم که کشکه هیچ گوشی مثل سونی زد آب نمیشه و نخواهد شد،کلا یه گوشی بی کیفیتیه که مثلش وجود نداره فقط بزرگ نمایی الکی و دل خوش کنندس

  • reza
    reza | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    بدنه ضعیف و بد شکل داره امسال فک نکنم بتونه خیلی خوب باشه اگه اگزینوس باشه بهتره در اسپندراگون مشکل داغی وجود داشت که در 820احتمالا رفع شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی