ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن اندرویدی 1Password اکنون از حسگر تشخیص اثر انگشت پشتیبانی می کند

مدت هاست که کاربران اندروید منتظر نسخه جدید اپلیکیشن 1Password هستند و امروز این امر محقق گشت. در نسخه ی جدید، طراحی ظاهری برنامه ی یاد شده تغییر کرده و با طراحی متریال گوگل نونوار ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

مدت هاست که کاربران اندروید منتظر نسخه جدید اپلیکیشن 1Password هستند و امروز این امر محقق گشت.

در نسخه ی جدید، طراحی ظاهری برنامه ی یاد شده تغییر کرده و با طراحی متریال گوگل نونوار شده اما از آن مهم تر، امکاناتی جدید و بسیار کاربردی همانند پشتیبانی از حسگر تشخیص اثر انگشت به آن افزوده گشته که بدون شک مورد توجه افراد زیادی قرار خواهد گرفت.

اگر از کاربران این اپ باشید مسلما می دانید که چرا قابلیت جدید یاد شده تا این اندازه خوشایند و حتی می توان گفت ضروری است: زیرا وارد نمودن رمز های عبور طولانی در موبایل کار چندان آسانی نیست و با وجود چنین امکانی، دیگر قادر خواهید بود به راحتی و به واسطه پشتیبانی از اسکنر مورد بحث وارد برنامه ها و سرویس های مورد نظر خود شوید.

البته باید یادآوری نمائیم که این ویژگی فقط از موبایل هایی که از حسگر تشخیص اثر انگشت روی اندروید مارشملو بهره مند هستند، پشتیبانی می کند و باقی نسخه های اندروید یا نرم افزارهای تشخیص اثر انگشت امکان بهره گیری از آن را نخواهند داشت.

در حال حاضر نسخه ی جدید 1Password در پلی استور موجود است و همچنین بد نیست بدانید به واسطه ی این آپدیت کاربران قادر خواهند بود در صورت فعالیت های تیمی یک پسور را بین اعضای گروه به اشتراک بگذارند.

اگر تاکنون این اپلیکیشن را روی اسمارت فون خود نصب نکرده اید، بد نیست آن را آزمایش نمائید زیرا این برنامه به صورت خودکار رمزهای عبور بسیار قوی و غیر قابل هک برای تمامی سرویس هایی که استفاده می کنید، تولید و ذخیره می نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    مارشمالو رو از کجا بیادیم؟???

  • فرشاد بندری
    فرشاد بندری | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    بدترین چیز این اپلیکیشن ها اینه که باید سالانه بهشون پول بدی تا بین دیوایس های مختلف اطلاعات رو سینک کنن، اگه میشد یه بار برنامه رو خرید و برای همیشه ازش استفاده کرد خیلی بهتر بود، واسه همین من رفتم اپلیکیشن مدیریت پسورد Safe in cloud رو خریدم که 5دلار میدی ولی برای همیشه دیگه میمونه و لازم نیست سالانه مبلغی بهشون بدی و تمام اطلاعات رو هم بین دیوایس های مختلف سینک میکنه و خیلی وقت هم هست که از اثر انگشت پشتیبانی میکنه

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    فکر میکنم پارسال این اپلیکیشن پشتیبانی از حسگرهای اثر انگشت گوشی های سامسونگ که قبل از مارشمالو معرفی شدند رو هم اضافه کرده بوده

مطالب پیشنهادی