ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعات خبر از عرضه هدست واقعیت مجازی پلی استیشن با قیمت 300 دلار می دهند

با ورود به سال 2016 میلادی، تکنولوژی واقعیت مجازی بیشتر از هر زمان دیگری توجه ها را به خود جلب کرده و گیمرها بی صبرانه منتظراند تا سونی از قیمت هدست پلی استیشن خود رونمایی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

با ورود به سال 2016 میلادی، تکنولوژی واقعیت مجازی بیشتر از هر زمان دیگری توجه ها را به خود جلب کرده و گیمرها بی صبرانه منتظراند تا سونی از قیمت هدست پلی استیشن خود رونمایی کند. چندی پیش، پالمر لاکی، مدیر کمپانی آکیلس اعلام کرد که هدست واقعیت مجازی ریفت، قیمتی برابر با 600 دلار دارد و همین موضوع، موجی از ناامیدی را در دل طرفداران این تکنولوژی منحصر به فرد برانگیخت.

حالا و با توجه به همین مسئله، چشم ها به سونی دوخته شده است تا ببینیم که آیا کمپانی ژاپنی قیمتی ارزان تر برای محصول خود در نظر خواهد گرفت یا خیر. بنابر شایعات جدیدی که درباره صحت آن ها هیچ اطمینانی وجود ندارد، کمپانی سونی احتمالا هدست واقعیت مجازی پلی استیشن را با برچسب قیمت 300 دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

در همین حال باندلی نیز برای این هدست با قیمت حدودا 430 دلار در نظر گرفته شده که علاوه بر هدست، کنترلرهای موو، دوربین پلی استیشن و یک بازی را نیز در خود جای می دهد. به نظر می رسد که این شیوه قیمت گذاری با توجه به افرادی که از قبل دوربین و کنترلرهای موو را در اختیار داشته اند به دست آمده.

از سوی دیگر، به نظر می رسد که سونی برنامه های طولانی مدت برای هدست واقعیت مجازی خود دارد و می خواهد که اولین نسل از این هدست ها را روی کنسول بعدی خود نیز مورد استفاده قرار دهد؛ کنسولی که مطمئنا از توان پردازشی و گرافیکی به مراتب بالاتری نسبت به پلی استیشن 4 برخوردار خواهد بود.

در نهایت و با تمام این اوصاف باید در نظر داشت که خبر مورد بحث، فعلا در حد شایعه است و نمی توان به آن استناد کرد. هم چنین، قیمت 300 دلاری برای هدست پلی استیشن کمی خوشبینانه به نظر می رسد و احتمالا این پلتفرم با حداقل قیمت 400 دلار عرضه شود. اما سونی پیش از این در E3 2013 یک بار نشان داده که در غافلگیر کردن مخاطبان خود، تبحر خاصی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی