ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

فیلیپس به زودی از موبایل تاشویی موسوم به V800 رونمائی خواهد کرد

به نظر می رسد فیلیپس جزو معدود کمپانی های تولید کننده ی تلفن های هوشمند است که هنوز به تولید موبایل هایی با بدنه تاشو ادامه می دهد. در حال حاضر فقط شرکت هایی همانند ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۵۵

به نظر می رسد فیلیپس جزو معدود کمپانی های تولید کننده ی تلفن های هوشمند است که هنوز به تولید موبایل هایی با بدنه تاشو ادامه می دهد. در حال حاضر فقط شرکت هایی همانند سامسونگ و چندین کمپانی چینی اینگونه دستگاه ها را تولید و روانه بازار می نمایند.

در همین راستا بد نیست بدانید جدیدترین تلفن هوشمند تاشو را شرکت هلندی یاد شده با نام V800 عرضه خواهد نمود. این محصول به تازگی توسط آژانس نظارتی TENAA تائید گشته و به همین لحاظ برخی از مشخصات آن لو رفته است.

در وهله ی اول باید بگوئیم این دستگاه با اندروید 5.1 همراه است که در حال حاضر تقریبا از رده خارج محسوب می گردد اما همچنان در موبایل های میان رده وجود دارد. پس از آن نیز مشخص شده این اسمارت فون پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتزی دارد.

از آنجا که موبایل مورد بحث بدنه ی تاشو دارد، چندان عجیب نیست که دو صفحه نمایش داشته باشد، به این صورت که هر دو نمایشگرهای بیرونی و داخلی آن 3.7 اینچ اندازه داشته و از رزولوشن اچ دی (720p) پشتیبانی می نمایند.

از دیگر مشخصه های V800 می توان به 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی حداکثر تا 64 گیگابایت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED، فوکوس خودکار و قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت فول اچ دی و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی اشاره نمود.

در مورد ظرفیت و عمر باتری این محصول اطلاعاتی در دست نیست اما گویا با قابلیت پشتیبانی از 4G LTE همراه است و دیگر اتصالات آن نیز شامل وای فای، بلوتوث، میکرو USB 2.0 و GPS هستند.

زمان عرضه و قیمت موبایل V800 فیلیپس نیز هنوز مشخص نیست اما از آنجا که تائیدیه های لازم را از رگولاتوری چین دریافت نموده احتمالا طی دو یا سه هفته ی آینده راهی بازار خواهد شد.

gsmarena_001 gsmarena_002

gsmarena_003

gsmarena_004

gsmarena_005

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • meity
    meity | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    خیلی جالبه

  • Saafa
    Saafa | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    وقتی ایران نمیاد، چه فایده؟ :(

مطالب پیشنهادی